1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kytkykauppa k800i

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja wompade, 8/10/06.

1. wompade

Tykkäykset:
    0
    Kun mietin nokia n73(joka on paljon kalliimpi) ja SE k800i:n välillä. Toissa kesänä minulla oli uutena ostettu k500i ja se vietiin 2 kertaa huoltoon kun pimeni eikä enää käynnistynyt...oli kuulemma virransyötössä ongelmaa ja sitten kaiutin särisi hiekan takia ja joystick ei toiminut.... No, vaihdoin puhelinta... Nyt himottaisi enemmän tuo k800i, mutta silloin olen sidottu siihen 2 vuodeksi, ja luin vertaa.fi niin jo kahdella oli ollut sama ongelma k800i:n kanssa kun minulla k500i:n kanssa...eli jos sekin alkaa kenkkuilemaan niin joutuu silti maksamaan 2 vuotta eikä sitä saa vaihdettua, eikä se huolto auttanut paljon k500:ssakaan, vaikka ilmaista onkin. Kannattaako siis maksaa 160e ensin, sitten 21e/kk nokiasta vai 18e/kk SE:stä?

2. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oletko tutustunut erilaisiin mahdollisuuksiin ostaa ko. puhelin osamaksulla? Äkkiseltään googlettamalla löysin nettikaupoista Luurinetin, jonka kautta on mahdollista ostaa puhelin Käyttöluotolla. Varmasti löytyy monia muitakin, mutta tuo nyt yhtenä esimerkkinä. Etuja kytkyyn nähden mm. se, ettei luuri ole sim-lukittu ja voit vapaasti vaihtaa operaattoria, liittymätyyppiä jne. mielesi mukaan.

Luurinetin kuvaus MBnetissä.
    Käyttöluoton luottolaskuri.

Esim. 500 €:n luotolle tuo em. laskuri antoi 50 €:n kk-maksuerissä 12 kk maksuaikaa ja kokonaiskuluiksi 578 €.

3. wompade

Tykkäykset:
    0
    hmmm...tuo kyllä kuulostaa paremmalta :D

Jaa tämä viestiketju