1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kysymysmerkki operaattorilogon tilalla?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Bad Jake, 12/1/06.

1. Bad Jake

Tykkäykset:
    0
    Tästä on käyty keskustelua jo aiemminkin mutta toimivaa vastausta en ole löytänyt... Eli vaihtelin Nokian 6020-luurissa Soneran SIMmejä (aluksi käytössäni oli tyhjä logo) ja jossain siinä välissä katosi op. logo, tilalle tuli ainoastaan tuo kuuluisa kysymysmerkki neliön sisällä... Nyt kun yritän tilata uutta logoa/tyhjää logoa, puhelin menee logon tallennusvaiheessa hetkeksi aivan mykäksi mutta logo ei tallennu. Kyssäri vaan olla mötköttää näytössä. Kaikkia puhelimen muistivaihtoehtoja olen tallennusvaiheessa jo kokeillut... Apuja?

2. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Minunkin 6230:ssa tuli joskus tuollainen kysymysmerkki logon tilalle. Palauttamalla alkuperäiset asetukset sain operaattori tekstin takaisin näyttöön, mutta logojen tallentaminen ei vieläkään onnistu. Tuonkin saisi varmasti korjattua, kun käyttäisi puhelinta ohjelmistopäivityksessä. Itse en ole vain jaksanut käydä sitä päivittämässä, kun tuo ei ole minua haitannut.

3. Bad Jake

Tykkäykset:
    0
    Joo palautin alkup. asetukset mutta tilanne ei korjautunut. Jos operaattorilogon ottaa pois käytöstä tulee logon tilalle sonera-teksti mutta logoahan ei silloin voi käyttää.. Pitänee käyttää luuri päivityksessä mikäli kellään ei ole toimivaa konstia tähän.

Jaa tämä viestiketju