1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kysymys Siemens C55 koskien...

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Jannemobile, 23/3/03.

1. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Miten voin lähettää midi-soittoääniä siemens c55 puhelimeeni?
    Minulla on datakaapeli ja winxp.
    Datakaapeli ajurin olen jo asentanut.

2. Horus

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on USB- kaapeli ja sillä saa siirrettyä seuraavanlaisen operaation jälkeen midejä yms. puhelimeen.

1. Java blokki pitää ensin poistaa puhelimesta. Sen voi poistaa lataamalla ohjelman mm. http://siems55.narod.ru/Java_enabler_by_Skylord.zip

Tämä ohjelma poistaa blokin joka estää vapaan liikenteen puhelimen ja tietokoneen välillä. HUOM! Tämän ohjelman ei pitäisi mitenkään rikkoa puhelinta, mutta mitään vastuuta en ota jos näin käy. Itselläni enableri toimii hyvin, eikä puhelimelle käynyt kuinkaan. Mutta jos käy, niin olempahan ainakin varoittanut. Mutta tosiaan, en ole kuullut, että puhelimelle olisi käynyt kuinkaan tämän operaation takia.

Saatat tarvita ed. tiedoston lisäksi joitakin muitakin tiedostoja. Ne löydät pistämällä hakusanaksi Googleen tuon ohjelman nimen.

2. Kun olet asentanut Java enablerin, niin imuroi Siemensin Data Exchange- ohjelma osoitteesta http://www.my-siemens.com/com.apert.../hd/siemens_data_exchange_software_v222_1.exe.

3. Asenna ed. ohjelma ja imuta soittoääniä ja laita ne puhelimeen. Puhelin toimii kuten ulkoinen asema jotenka sinne tavaran laittaminen on helppoa.

Toivottavasti tästä oli edes jotain apua.

3. TeroPee

Tykkäykset:
    0
    Toimiikos tuo JavaEnabler kivuttomasti koneessa, jossa on käyttiksenä WinME? Joskus vaan joku huhu liikkui, että WinME:n kanssa on ollut ongelmia.

4. McHolmes

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei pelannu Me:n kanssa. Kävin sitten kaverin 98:lla poistamassa blockin.

5. AlpinaD10

AlpinaD10 Goldmember

Tykkäykset:
    719
    Puhelinmalli:
    Tyhjän päällä..
  6. Horus

Tykkäykset:
    0
  7. AlpinaD10

AlpinaD10 Goldmember

Tykkäykset:
    719
    Puhelinmalli:
    Tyhjän päällä..
    Kiitti, yritin kattoo siemensin sivuilta mutten tajunnu kattoo muiden puhelinten tiedostoja.

8. TeroPee

Tykkäykset:
    0
    Löytyisikö joltain pääkaupunkiseudulla sen verran urheiluhenkeä, että poistaisi mun puhelimesta tuon blockin? Ei viittis tuon takia vaihtaa vanhaan höyrykoneeseen susikasia käyttikseksi...

Privaviesti tavoittaa

Jaa tämä viestiketju