1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kysymys RL:n tyytyväisyystakuusta

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Bird, 11/1/03.

  1. Bird Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    4230
    Tykkäykset:
    0
    Jos sulkee Radiolinjan liittymän 14 päivän sisällä avauksesta, ei tarvitse maksaa kuin soitetuista puheluista ja viesteistä. Mahdollisen avaus- ja kuukausimaksun saa siis anteeksi.

    Mutta entä jos on ilmaista puheaikaa: säilyvätkö puhelut ilmaisena (edellyttäen, että ei ole ehtinyt käyttää liittymää jo yli sen ekan kuukauden puheajan) ja ei tarvitse maksaa yhtikäs mitään? Vai mahdettaisiinko tällaisessa tapauksessa veloittaa puheluista normaaliin tapaan ilmainen puheaika sivuuttaen?
     
  2. Xenonit Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    10014
    Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Ei saaa veloottaa yhtään mitään ja sinä saat vielä puhua sen oletetun 10e
     
  3. Bird Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    4230
    Tykkäykset:
    0
    30.12 avattu liittymä pitäisi siis pistää kiinni ylihuomenna ja yrittää siihen mennessä tärvätä se 20 euroa.. alkaa olla melkein liiankin kanssa tuota ilmaista puheaikaa jo nyt, kun sitä on kahdessa RL:n liittymässä, Sonerassa ja Denassa. :)
     
  4. O.J. Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    9496
    Tykkäykset:
    108
    No jo minä olen jonkin aikaa ihmetellytkin, että miten ne toiset viitsii. Tuonkin kikkailuun menevän ajan voisi käyttää hyödylliseti makailemalla sohvassa:p
     
  5. zap

    Liittynyt:
    12/11/02
    Viestit:
    65
    Tykkäykset:
    0
    Koskeeko tämä myös muita operaattoreita?
     
  6. Otus

    Liittynyt:
    16/11/02
    Viestit:
    428
    Tykkäykset:
    0
    Mahtaisiko kuulua peräti kuluttajansuojalakiin?
     
  7. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    4932
    Tykkäykset:
    19
    Eipä taida muilla operaattoreilla olla tällaista palvelua.. Tuo on ihan hyvä juttu niille, jotka epäilevät Radiolinjan kuuluvuutta. Voi ottaa liittymän ja testata siellä missä käyttää/liikkuu ja sitten sanoa liittymän irti, jos sattuu niin hassusti, ettei se jostain kumman syystä mielyttäisikään... Jos ei puhu liittymällä, ei myöskään tule laskua, jos sanoo liittymän irti 14 vuorokauden sisällä liittymän ottamisen jälkeen.

    Peruuttamis- ja palautusoikeus koskee ainoastaan posti- ja suoramyyntiä..
     
  8. Bird Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    4230
    Tykkäykset:
    0
    Ei tullut irtisanottua. Kun puheaika kuitenkin kasaantuu jos ei käytä, niin esimerkiksi kesällä sille saattaa hyvinkin olla käyttöä. Ja sitten olen saanut esim. noin 20 euron kuukausimaksuilla 70 e puheaikaa. :)
     

Jaa tämä viestiketju