1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kysymys beneQ:n käyttäjille

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Firedancer, 30/7/02.

1. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Luureja ja operaattoreita laidasta laitaan v.-97 lähtien
    Olen hankkimassa benefonQ:n haluaisin tietää huollon nopeuden ja missä niitä on. Mistä saa tarvikkeita. En ole nähnyt niitä missään, vai onko puhelin jo niin vanha että siihen ei tehdä mitään hilppeitä enää?

Benessä kuulemma näppäimet kuluvat tosi nopeasti, paljonko maksaa uusi matto?

Muutenkin saa kertoa kokemuksistaan. Tärkein mulle on kuuluvuus.

Kyllä, olen lukenut vanhat keskustelut, mut ne oli gprs hehkutusta, tai sen puute benessä. En tosiankaan tarvi gerpsiä. Mulle se on turha. Kuin myös maili/selain toiminnot.

Thanks!

2. per

Tykkäykset:
    4
    katso benefon.com tai käy teleringissä

3. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Olin juuri puhelinyhdynnässä teleringiin ja siellä ei ole bene kamaa. Jäljelle jää bebefon.com ja ei alennus kamaa...

4. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Päämies-Tapiolan hyllyssä näytti jokusen viikka sitten olleen jos jonkinlaista rompetta benelle.

5. Tuamas

Tykkäykset:
    0
    http://www.benefoorumi.cjb.net

Sieltä kyselet, siellä on myös toisinaan myytävänä kaikennäköistä rompetta.
    Huoltoja ei kauheasti enää ole Salon Technicom, Benefonin tehdas sekä joku putiikki pk-seudulla, sekä joku seinäjokelainen virma ovat mahdollisia, muut tietääkseni vain lähettävät puhelimen johonkin noista.

Lisäroippeita ei sitten saa kuin vain ja ainoastaan Benefonin alkuperäisiä, kukaan ei ole viitsinyt tehdä tarvike-varusteita, koska bene sattuu olemaan maailman pienin kännykkävirma.

Näppäimistö todellakin kuluu, uuden saa huollosta riippuen hintaan 20-40 vanhaa rahaa, samoin voi varautua vaihtamaan näytön lasin, joka maksaa osana 20mk ja sen asennus onnistuu helposti myös kotikonstein. Tampereella oli/on myös liike joka vaihtaa tuohon kuoret, hinta taisi olla satasen kieppeillä vanhaa rahaa...

6. ukko

Tykkäykset:
    0

Benefonin sivuilla on mainittu 17 huoltopistettä Suomessa. Technicom sijaitsee Vantaalla, ei Salossa (ja 18:s huolto on se tehtaan huolto).

7. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Mikähän mahtaa olla Q:n uusin softaversio ? Eikö jossain sanottu että wanha versio oli älyttömän hidas ja jotain 10 tekstiviestiä?

8. Tuamas

Tykkäykset:
    0
    - Juu, ei kannattaisi heittää perstuntumalta mitään.
    Suurin osa noista huolloista ei pysty tekemään kuin aivan perusjutut ja vaativampia korjauksia varten puhelin lähtee yleensä johonkin mainitsemistani paikoista.

9. jyy

Tykkäykset:
    0
    Uusin softa taitaa olla 2.2s0714h. Outo tapa Benella ilmoittaa tuota softaversiosta muuten. Uudemmat softat ovat selvästi nopeampia ja myös akku kestää kauemmin. Tekstiviestien määrään softaversio ei vaikuta koska puhelimessa ei ole omaa tekstiviestimuistia.

Loistava vehje, jonka design todella hivelee silmää. Kuuluvuus on benefonmaiseen tapaan loistava. Kuulokeääni on selvä, mutta se kaikuu hieman varsinkin jos volyymi on täysillä.

Näppäinmatot eivät ole minulla kulunut vuoden aikana ollenkaan vaikka olen naputellut sillä useita tekstiviestejä, kun Q:n T9 on paras minkä olen puhelimassa kokenut.

Pahimmat puutteet ovat epävireiset soittoäänet ja infrapunan puute. Jos noiden kanssa voit elää, niin osta pois.

10. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei ole ollut näppäimien kanssa mitään ongelmia, hyvin on kestänyt jo vuoden ja 9kk.

Ja jos kuuluvuutta haluaa entisestään parantaa beneen saa marssi antennin, eli sellaisen ~15cm pitkän kumipatukan, jolloin kuuluvuutta on ihan oikeasti :). Mä en ole 100varma saako tuon nimeomaan Q:n (miksei saisi?), kun mulla oli tuollainen jo iO:n hankittuna ja se sama antenni pelaa tuossa q:ssakin.

Jaa tämä viestiketju