Kysymys AppStoresta

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Moro,

Olen ostanut useita euron parin pelejä ja muita kilkkeitä suoraan iphonen appstoresta. Nyt huomasin että kun hain ystäväni iphoneen samoja softia omalla tunnuksellani, iphone sanoo että olet jo ostanut tämän ostoksen ja että haluatko ladata sen ilmaiseksi puhelimeesi. Lopputulos on siis yhden kerran ostettu ohjelma, joka toimii kahdessa eri puhelimessa samaan aikaan.

Onko appstore -ostoksilla jokin yleinen lisenssi joka mahdollistaa sen asentamisen yhdellä ostolla kahteen tai useampaan iphoneen? Vai onko tämä aina ohjelmakohtaista? Tosin en ole vielä luottokorttilaskua katsonut että onko sielä tuplana mitään, mutta ainakin iphone sanoi kovasti ilmaisesta latauksesta :). Jos tämän kuuluu mennä näin, niin onpa melko avokätistä applelta! :)

Kiitokset vastauksista!

inffy

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
22920
Puhelinmalli
#teampitopeli
Moro,

Olen ostanut useita euron parin pelejä ja muita kilkkeitä suoraan iphonen appstoresta. Nyt huomasin että kun hain ystäväni iphoneen samoja softia omalla tunnuksellani, iphone sanoo että olet jo ostanut tämän ostoksen ja että haluatko ladata sen ilmaiseksi puhelimeesi. Lopputulos on siis yhden kerran ostettu ohjelma, joka toimii kahdessa eri puhelimessa samaan aikaan.

Onko appstore -ostoksilla jokin yleinen lisenssi joka mahdollistaa sen asentamisen yhdellä ostolla kahteen tai useampaan iphoneen? Vai onko tämä aina ohjelmakohtaista? Tosin en ole vielä luottokorttilaskua katsonut että onko sielä tuplana mitään, mutta ainakin iphone sanoi kovasti ilmaisesta latauksesta :). Jos tämän kuuluu mennä näin, niin onpa melko avokätistä applelta! :)

Kiitokset vastauksista!

Samalla tunnuksella voi softan asentaa viiteen eri laitteeseen. Oli ne sitten iphoneja tai ipod toucheja. Ja softan uudelleen lataus on aina ilmaista.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Eli mulla on semmone ongelma. ( iPhone saatu juuri), että kun yritän ladata AppStoresta jotain, täytyy kirjautua johonkin? Ja kun yritän, se vaatii luottokortti numeroita ymsyms. Ongelma on, että minulla ei ole sellaisia? Oletettavasti tyhmä kysymys.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Sonera
Luottokortti pitäs olla, käsittääkseni.

Top Bottom