1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kysymys 6600 laukuista

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Gorde, 19/11/03.

1. Gorde

Gorde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z2 *purple*
    Nii tuota tuota. :D Onkos kenelläkään tietoa millaisia laukkuja nokia on tuomassa 6600:lle myyntiin, olen käynyt muutamassa liikkeessä kysymässä, mutta niissä ei ole ollut tietoa. Tyyppikoodit kiinnostaisivat...

Itse olen havainnut että ainakin 7650 laukut käyvät mutta eivät(ainakaan pystylaukut) ole käytännöllisiä.

Vastauksia odotellessa...

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on joku 7650:n vaakalaukku, joka toimii 6600 kanssa erittäin hyvin.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Samma här,oikein hyvä

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla myös insmatin 7650:lle tehty ja sopii justiinsa.On hyvä.

5. Sippe

Tykkäykset:
    0
  6. Janne

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 & Sonera
    Tuohan näyttää ihan kätevältä. Ilmoittelehan täällä sitten, että mistä nuita saa!

7. Sippe

Tykkäykset:
    0
    Lähiseudun Dataviesti http://www.dataviesti.fi/ on ainakin tilannut kyseisiä laukkuja mutta eivät ole vielä saaneet niitä. Varmaankin paikkakuntasi matkapuhelinliikkeistä kannattaa kysellä. Tai sitten jos jostain nettikaupasta? Tällaista tää aina on uusien puhelimien kanssa, oheistarvikkeita saa odotella....
    Mulla oli 7650:ssä myöskin Krusellin laukku ja se oli ihan hyvä. Parempi kuin Nokian nahkakotelo josta ei nähnyt ruutua poistamatta puhelinta kotelosta. Tosin tämä kyseinen Nokian nahkaboxi on nyt väliaikaisesti käytössä 6600:n kanssa kunnes tuo uusi saapuu...

8. Jusku

Jusku Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    149
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 (+Jolla)
    Mites tossa on nyt toi kuvaus toteutettu vai pitääkö puhelin poistaa kotelosta että saa otettua kuvia? Ei hyvä... Vai onko noi kaks nappia tossa ylhäällä sellaset et ne saa avattua ja sitten toi osa tota takaosaa aukeaa?

9. Guest Vieras

eikös tossa oo toi luukku tyyliin 6650 tos takaosassa?

10. Sippe

Tykkäykset:
    0
    Näin varmasti on että takaosa aukeaa noista kahdesta napista. 6650:ssa aukeaa yhdestä napista.

Jaa tämä viestiketju