1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kysymyksia S45/i, mm: softa, soittoäänet...

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Ankkafani, 4/9/02.

1. Ankkafani

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys !

Voiko (jossain) vaiheessa päivittää huollossa/kotikonstein suomalaisen softan S45i:een? Tietääkseni ko. puhelin tulee myös Suomeen?

S45/i ja Me45 mallilla voi äänittää puhettaan/ym, voiko äänitteen pistää soittoääneksi? ( Huom: Saksan kielinen ohjelappu minulla).

Logon tai soittoäänen tilaaminen, onnistuuko myös samaan tapaan S45i mallilla kuin S45/Me45 malleilla? Olen testannut tilata Screensaveria, mutta ei ainakaan vielä ole tullut ( tilasin tunti sitten, klo 15.15).

Kiitos vastauksista!

2. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Softan päivityksen mahdollisuus riippuu siitä, tuleeko S45i ollenkaan saataville Suomessa. Mobil-lehden internetsivuilla oli keväällä juttua, että se ei tulisi ollenkaan Pohjoismaiden markkinoille. Syyksi tähän sanottiin silloin se, että Siemens vaati tilaamaan enemmän koneita, kun Pohjoismaissa voidaan realistisesti olettaa niitä myytävän.

Näin pikaisesti puhelintani (ME45) tutkittuani olen ainakin toistaiseksi siinä käsityksessä, että nauhoitettua ääntä ei saa soittoääneksi.

Soittoäänien ja logojen tilaamisen pitäisi mielestäni onnistua myös S45i:hin samalla tavalla kuin muihinkin 45-sarjan koneisiin.

Jaa tämä viestiketju