1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kysymyksiä N-Gagen tiedonsiirrosta yms.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Paessi, 30/5/04.

1. Paessi

Tykkäykset:
    0
    Onko kannattavaa siirtää tietokoneelta dataa N-Gageen,olen lukenut että monilla on mennyt puhelin tilttiin ja joutunut huoltoon?

Toinen asia: Toimiiko kaikki Series60 puhelimiin kuuluvat emulaattorit keskenään? esim. 7650:aan tarkoitettu emulaattori N-Gagessa?

Poistakaa/sensuroikaa viestini jos siinä on jotain laitonta!

2. Entropia

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC One M7
    Nokian omat ohjelmat ovat tunnetusti perseestä joten niistä ei ole apua. Itse olen siirtänyt tietoa läppäristäni N-Gageen hienosti sekä USB-kaapelilla että Bluetoothilla eikä ole mitään ongelmia ollut. En ole kuullut että kellään olisi luuri tilttiin mennyt tiedonsiirron takia mutta kun kyseessä on Nokia niin en ihmettele. :)

3. Janneboy

Tykkäykset:
    0
    Itse olen N-Gage käytellyt jo jonkin aikaa eikä ongelmia ole ollut. Tiedonsiirtoon olen yleensä käyttänyt USB - väylää (jota uudessa QD:ssa muuten ei ole).
    Foorumien perusteella, mitä olen lukenut, ongelmat johtuvat yleensä epäsopivasta muistikortista. Kaikkien valmistajien kortit kun eivät oikein pelaa N-Gagessa. Kannattaa selailla eri foorumeita (esim. www.n-gage-help.com), joilla ylläpidetään listaa yhteensopivista muistikorteista. Yli 128 MB muistikortteja tukevat ilmeisesti (?) vain tuoreemmat softaversiot, joten jos aiot käyttää isoa korttia, kannattaa Kake käyttää huollossa softapäivityksessä.

Emulaattorit, kuten Series60 - softa ylipäätään, toimii yleensä myös N-Gagessa. Itse olen tosin käyttänyt vain MSX ja GameBoy - emulaattoreita.

- Janne K, N-Gage + Kingston 128MB, ei ongelmia

4. Paessi

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia tiedoista,täytyy tilata jostaa semmonen muistikortti,Kingstonia lähinnä ajattelin.

Mitäköhän järkeä Nokian oli poistaa USB väylä QDstä?

5. jepjep

Tykkäykset:
    0
    N-gage ja USB-yhteys...

Olen käsittänyt, että se Nokian PC Suite, mikä tulee levyllä mukana N-Gagen ostettaessa ei toimi USB-yhteydellä. Koska Bluetooth ei ole käytettävissäni, millä ohjelmalla voin siirtää tietoa N-Gagen ja PC:n välillä? Nokian Audio Managerilla voin siirtää mp3:sia puhelimeen, mutta mitenkäs muiden tietojen, esim. kuvien tai ohjelmien kanssa?

6. graniitti

graniitti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    65
    Puhelinmalli:
    S7 Edge onyx black
    Re: N-gage ja USB-yhteys...

et tarvitse mitään ohjelmaa, isket vaan datakaapelin kiinni, niin resurssienhallinttaan tulee uusi asema ja siirrät tavaran muistikortille ihan normaalisti.

7. zSx Rauhaton jäsen

Tykkäykset:
    839
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Mulla on ollut ongelmia tuon usb-yhteyden kanssa. Siirsin sinne jotain 100mb tavaraa ihan OK, mut nyt kun yritän siirtää lisää niin parin biisin jälkeen tiedonsiirto jumittuu lähelle sitä progress barin loppua.

Käyttis on Windows 98, usb-johto on kiinni hubissa jossa on kolme muutakin laitetta (digikameran telakointiasema, joystick ja M55:n datakaapeli) ja N-gagen muistikortti on NCP 256Mt (polkumyynti.comista), N-gagen softaversio 3.30. Olen kyllä kuullut että pitäisi odottaa n. 10 sek/1mt mutta tässä tapauksessa koko kone menee jumiin niin että vain resetointi auttaa...

8. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kosk siinä ei ole mp3 -soitinta niin mitä sillä periaatteessa tekee, eikä kräkättyjä pelejä ole niin helppo/nopea laittaa puhelimeen kun ei oo USBia.

ToniK, n-gage+ 128MB kingston, ei ongelmia, suosittelen.

9. Torppa

Tykkäykset:
    0
    Pc-suite ongelmia

Mulla olis Oggelmia mun N-gagen ja pc-suiten kanssa,
    bluetooth usb sovitin on merkiltään EPOX bt-dg03 ja ohjaimet(versio 1.4) on sen mukana tulleelta levyltä, käyttöjärjestelmäni
    win 2000pro....

Asennettuna pc-suite n-gagelle, versio on edeltävä versio 6.2:sesta.
    Bluetooth lähettää puhelimeen tiedostoa ym, sekä toisin päin, eli yhteydet on kunnossa... mutta pc-suiten mrouter ei tunnista puhelinta jotta pc-suiten saisi käynnistettyä!!! Löytyiskö apua ongelmaan?? kokeilin myös pc-suite 6.2, sekin toimii hieman puolihuolimattomasti.. ja senhän pitäisi tukea n-gagea, mutta tietyissä sovelluksissa se sanoo että "tämä ei ohjelma ei tue puhelintasi"

Jaa tämä viestiketju