1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kysymyksiä koskien T300:sta

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja corrafig, 18/7/03.

1. corrafig

Tykkäykset:
    0
    Tein kokonaan uuden threadin, koska on monia asioita, joita haluaisin tietää:

1) jos firmwaren päivittää liikkeessä, niin häviääkö kaikki tekstiviestit ja puhelimessa olevat yhteystiedot?

2) Minulla on puhelimessa ~50 tärkeää tekstiviestiä, joten saako noita mitenkään infralla lähetettyä koneelle?

3) Ja mihin tuossa oikein muistia kuluu? nyt on ~200kB vapaana. Soittoääniä on ~123kB, kuvissa 185kB, ulkoasuissa 63kB.
    mms-viestejä ei ole ja kaikki oletukset olen poistanut. Ja kaikki pelitkin olen poistanut. Eikö tuota muistia pitäisi olla enemmän vapaana?

4) Onko mitenkään mahdollista saada tuohon kalenteria, koska sitä tarvitsisin?

5) Onko uudessa firmwaressa mahdollisuus muuttaa tekstiviestin saapumisääntä tai edes sen voimakkuutta?

2. Arnold

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia E4
    Ja vielä samaan syssyyn yksi lisäkysymys:

Jos puhelimen vie firmwaren päivitykseen, palautuvatko samalla tuhotut kuvat, mms-mallit ym. puhelimen muistiin? Tai saako erikseen pyytämällä nuo takaisin, eli koko puhelimen siis siihen tilaan, mitä se oli laatikosta otettaessa?

3. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Kun päivitin T65:n niin silloin ei ainakaan puhelimesta kadonnut mitään yhteystietoja eikä muutakaan.
    jos sinulla on niukasti muistia niin voisit kokeilla tätä trikkiä
    Ainakin T310:n on saa kalenterin päivityksessä, t300:sta en oikein tiedä
    En tiedä voiko uudessa softassa vaihtaa tekstiviestiääntä, mutta mielestäni useimmissa Ericssonissa tai SE:ssa tekstiviestin voimakkuus on sama kuin soittoäänen voimakkuus. Olen kuitenkin samaa mieltä, että tekstiviestiääni voisi olla hieman voimakkaampi.

4. corrafig

Tykkäykset:
    0
    Heh... Minä juuri haluaisin saada sitä hiljaisemmalle, mutta kuitenkin äänet päällä eikä se napsautus... :D

Huomenna on kuitenkin tarkoitus mennä päivittämään tuo firmware kokonaan...

5. Martti

Tykkäykset:
    0
    g

gg

6. Martti

Tykkäykset:
    0
    Miten tuon softan voi päivittää uudempaan, jossain liikkeessäkö? Maksaako se?

7. corrafig

Tykkäykset:
    0
    Kuten Esa asian ilmoitti mailissa, kun kysyin:
    "SE:n ohjelmistopäivitys on ilmainen takuuaikana, ostokuitti mukaan.
    Ohjelmiston voi päivittää vain liikkeissä, joissa on SE:n huoltopiste."

Anteeksi, että rikon viestintäsalaisuutta :D

8. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Tuskin ne mitään kuitteja kysyy, ei minulta ainakaan ole kysytty kun olen päivitellyt.

9. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Minulla ainakin muuttui tuo tekstariääni kun päivitin luurin. Ennen se ääni oli samanlainen kun se kalenterin hälytys. Nyt se on vähän kimeämpi ja se on minun mielestäni parempi nyt.

10. corrafig

Tykkäykset:
    0
    No jes jes... Kävin maanantaina liikkeessä, jossa piti olla SE huolto... Sanoivat, että ovat lopettaneet sen ja käikki puhelimet lähetetään jonnekkin kauas... Plaah... Haluan silti sen softapäivityksen... :D

11. kaippari

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Note 3
    Pari asiaa, joista on pakko nyt avautua:

1) Miten saan tuon suuren kellon pois näytöltä? Se tulee ruutuun, jos idlaa vähän aikaa. Mitään näytönsäästäjiä ei ole päällä. Ärsyttää... :(

2) Kameran kanssa pari kertaa käynyt niin, että puhelin buuttaa itsekseen kesken kuvaamisen, mistähän moinen? Kapula on 24h vanha. Tapahtunut pari kertaa vain, joten ei vakavaa(?).

Kysymyksiä:

- Saako mistään uusia ulkoasuja puhelimeen?
    - Saako tuohon jostain ohjelmia lisää, esim. kunnon kalenteria?

Kiitos.

12. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Vaihtamalla puhelinta. ;) Se on valitettavasti ominaisuus, säästää kaiketi virtaa ja näyttöä.

http://www.google.fi/search?&q=t300+themes

Ei tuohon paljon muuta taida saada ladattua kuin soittoääniä, kuvia ja pelejä.

13. corrafig

Tykkäykset:
    0
    Minä taas pidän tuosta isosta kellosta. Hyvin näkyy varsinkin ulkona. Ja siitä näkyy hyvin myös, että onko tullut viestejä tai puheluita :D

14. kaippari

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Note 3
    Nyt olisi lisää kysymyksiä:

Onko mahdollista lähettää puhelimeen soittoääniä ja ulkoasuja sähköpostin kautta, jos niin miten se käytännössä pitää tehdä? Pystyin ottamaan jopa yhden midin suoraan joltain sivulta, mutta kiinnostaisi nuo ulkoasutkin. IR-mötikkä on tilattu, joten sitä kautta ainakin sitten onnistuu, mutta onnistuuko ilman?

15. Migger

Tykkäykset:
    0
    Saako minigolf peliä ladattua wapista uudestaan? Jos saa, niin mistä?

16. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Jep, ei ole kuittia kysytty saati rahaa pyydetty päivityksistä, oli sitten ollut kyseessä takuunalainen laite tai ei. Tämä siis Maifon:issa Helsingissä.

17. corrafig

Tykkäykset:
    0
    Isä vei oman puhelimen jotain puolitoistaviikkoa sitten Joensuuhun johonkin liikkeeseen, josta lähettivät Helsinkiin. Olivat ottaneet kuitin sen puhelimen mukaan. Että onko nuo lähetykset sitten takuuaikana ja sitten muuten ilmaista, jos käy paikanpäällä päivityttämässä?

18. -late-

Tykkäykset:
    0
    Miten sait poistettua minigolfin? Saisko nuo muutkin pelit jollakin keinolla poies tilaa viemästä? Ei onnistu ainakaan mulla.

Suosittelen irDA:n hankintaa niille, jotka haluavat muokata luurin mieleisekseen - itse olen ainakin hankintaan hyvin tyytyväinen. Ja kameralla otetut kuvatkin siirtyvät kätevästi koneelle ilmaiseksi (no maksaahan se irDA tietysti..)

19. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    C ja YES, toimi ainakin minulla. Mutta meinaatko ettei uudella softalla saa pelejä pois!?

20. Migger

Tykkäykset:
    0
    En mä sitä poistanu. Ostin T300:n käytettynä ja minigolf oli poistettu. Pelit saa poistettua, kun painaa c:tä ja sen jälkeen yes, niin ku 3.1415926 sanoi. Mistä irDA:n saa halvimmalla?

Jaa tämä viestiketju