1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kysymyksiä iPhonesta..

Keskustelu osiossa 'Apple', aloittaja Jepa, 3/11/09.

1. Jepa

Tykkäykset:
    0
    Laitoin jo näitä kysymyksiä tuonne "Mikä puhelin kannattaa ostaa" -osioon, mutta koska sain aika heikosti mtn vastauksia, niin kokeillaan täältä:

Eli olen miettinyt iPhonen hankintaa, mutta olen kuullut tällaista (pitääkö paikkaansa?):

Toimiiko herätys, jos puhelin on suljettu?
    -Ei toimi

Saako datasiirron helposti pois, niin että puhelin ei siirrä dataa, jos esim vahingossa käynnistät esim. hs.fi sivun?
    -Ei saa

Kolmas juttu olisi sellainen, että kun iPhonessa ei käsittääkseni ole radiota, niin kuunteletteko (jos ylipäänsä radiota kuuntelette) sitten vaan nettiradioista? Mutta eikös se tule aika hemmetin kalliiksi jos netti naksuttaa tunninkin putkeen vaan siksi että saa radiota kuunneltua..

2. K@rtsa Vieras

1. Ei toimi herätys jos sammutettu
    2. Data siirron saa helposti pois. Joko soitaa operattorille ettei ota minkäänlaista dataa käyttöön (ehkä varmin keino) tai puhelimessa muutta asetuksia.

3. Ei ole radio. Netti radio kyllä mutta tarvii sitä nettiä, hinnaksi muodostuu data paketin hinta joka kullakin on kuukaudessa. Niissä kun on rajaton lataus. Radio en ainakaan itse kuuntele puhelimella, siihen on ihan omat vehkeet.

4. Monessa threadissä kysellään data ja niitten hinnoista. Nyky puhelimet käyttää pirun paljon juuri data ja jos ei kenties ole varaa laitaa muutaman kympin siihen niin kannataako koko härveliä hankkia. Wifi.llä kyllä pärjää mutta aina ei ole sitä käytettävissä.

3. tuomas007

Tykkäykset:
    19
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S Plus & iPad Pro
    Pakko myös todeta ku jengi ruikuttaa että datapaketit kalliita yms.. Jos ei oo varaa laittaa n. 10e kk datapakettiin niin en edes suosittele Iphone 3Gs luuria silloin pärjää jollain ihan perus luurilla millä soittaa ja tekstaa.. Kannattaa sitten ostaa joku 100e rimpula luuri varmaan pystyy sen verran soittaa ja tekstaa ku on tarve.. Itse en IKINÄ olisi hommannu 3GS luuria jos en olis ottanu tehoplus datapakettia hemmetisti nopeempi ku perus datapaketit.. Joten ottakaa vaan kiltisti se datapaketti.. Ei tarvi kikkaila liikaa..

4. Loefis

Tykkäykset:
    1
    Morjens!

Tyhmä kysymys kun haulla en saanut vastausta. Jos ostan 3GS:n dubaista, onko takuu voimassa esim. täällä suomessa? Kiitos ja anteeksi.

5. poikam

poikam

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy s7 edge
    Olen miettimässä iphonen hankintaa mutta en tiedä kumman ostaisi 3g:een vai 3gs. Onko niissä isokin ero jos ei muistin määrää huomioida?

6. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6570
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Takuu on voimassa....Dubaissa ei suomessa.

7. Infra

Tykkäykset:
    6570
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Ehdottomasti 3GS. Huomattavasti tehokkaampi suoritin = sulavampi käyttö, videokuvaus, parempi kamera, siinä nyt muutamia eroja.

projector tykkää tästä.
  8. VS79

Tykkäykset:
    0
    Itse olen käyttänyt 3GS:ää nyt reilun viikon verran. Minulla ei ole mitään datapaketteja.
    Olen ottanut puhelimen asetuksista datasiirron pois, eli puhelin ei pääse "salaa" netistä hakemaan mitään. Tämän todistaa se, että kun katson puhelimen tiedoista lähetettyä ja vastaanotettua matkapuhelinverkkodataa niin molemmissa se on nolla tavua.
    Eli minkäänlaista dataa ei ole lähtenyt puhelimesta eikä siirtynyt puhelimeen.

Se kuulostaa mielestäni aika kaukaa haetulta, että pitäisi Soneralta pyytää ottamaan datasiirrot pois. Tuon saman voi tehdä myös puhelimen asetuksista.
    Ja sitten jos tienpäällä tarvii nettiä, niin asetuksista saa datasiirron helposti takaisin päälle.

9. -VJ- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6, iPhone 4S
    Kuinka se asetetaan siten, että MMS-viestin vastaanotto on mahdollista mutta puhelin ei mene muuten siirtämään mitään dataa (data-tunti -paketilla)

10. Infra

Tykkäykset:
    6570
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Eikös MMS käytä dataverkkoa viestien lähetykseen, joten tuo ei kait ole mahdollista?

11. VS79

Tykkäykset:
    0
    Kokeilin mms lähetystä ja vastaanottoa eikä ollut mitään ongelmia. Mms:lle on omat asetukset josta tuon saa päälle ja pois jos haluaa.
    Ohjekirjassa on tästä kerrottu.
    Posted via Mobile Device

12. -VJ- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6, iPhone 4S
    Olin huomaavinani, että kun internetin APN on sotkettu ja wap apn oikein niin MMS:t tulevat mutta luuri menee nettiin wapin kautta kun on wlanin kantoalueen ulkopuolella. Ja vastaavasti kun wap apn:n sotkee niin saapuva multimediaviesti tulee tekstiviesti-ilmoituksena että sen voi käydä omilta sivuilta lukemassa.

No, nyt sain muorin iLuurin kräkättyä joten ongelma ei ole enää ajankohtainen.

Pitääpä tutustua tähän iLuuriin tarkemmin, sen nettiselain on erinomainen.

Jaa tämä viestiketju