1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Elisa Kysymyksiä Elisan "kytkystä" (määräaikaisuus, operaattorin vaihto jne.)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja atso, 8/9/09.

1. atso

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs siis, minulla on Elisan "kytky", hommattu xx.8.2006 ja olen vaihtanu puhelinta parikin kertaa eli toisinsanoen uusinut sopimukseni. Oma Elisa-palvelussa lukee että määräaikainen sopimus päättyy xx.8.2008 eli 2v laskettuna ensimmäisen puhelimen ottamisesta. Eli onko tosiaan näin, että liittymän määräaikaisuus on loppunut jo yli vuosi sitten ja myyjien kertoma määräaikaisuuden uusiutuminen ei olekaan totta? Olenko vapaa vaihtamaan operaattoria?

Ja toinen kysymys, jos nyt on niin että määräaikaisuuteni on kuitenkin edelleen voimassa (edellinen sopimuksen uusinta ts. uusi puhelin hankittu n. vuosi sitten) niin voinko vaihtaa Elisasta Saunalahteen kun ovat ns. samaa firmaa?

2. Kikkopaeae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Kyllä sen pitäisi aina alkaa alusta kun puhelinta vaihtaa. Itselläkin Elisan kytky ja vaihdoin puhelinta tämän vuoden alussa niin loppumisaika on 2011 alussa. Eikä pysty vaihtamaan edes Saunalahteen kesken sopimuskauden.

3. K@rtsa Vieras

Kytky sopimus alkaa aina uudestaan kun vaihdat puhelinta kesken ensimmäisen loppua. Sehän on aika loogista. Niitä Oma elisa sivuja ei kannata niin tuijottaa sillä eivät aina ole ajantasalla (kokemusta on)
    Joten jos muistat koska olen sen tokan kerran vaihtanut puhelinta selviää koska sulla se kytky loppuu.

4. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4686
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Kuten K@rtsa sanoi, ei niitä Elisan omia sivuja kannata tuijotella. Itse lopetin niiden sivujen käyytämisen kun ei vaan toimi.

Määräaikaisuus uusiutuu aina uuden puhelimen ottaessa.

Jaa tämä viestiketju