1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kyssäri Sonic ännän tökkimisestä...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Legge, 26/11/03.

1. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Tossa Gagen Sonicissa tulee aika ajoin tommosia pieniä tökkäsyjä. Ei varsinasta tökkimistä, mutta lyhyt pysäys (varmaan jotain vajaa sekunti) ihan niinku peli latais nopeesti jotain. Taustalla ei pyöri muita ohjelmia. Onks joku muu Soniccia pelannu pannu saman merkille vai pissiikö mun luuri?

2. System

System

Tykkäykset:
    0
    Paljos niillä tökkäyksillä on väliä. Jos ne tulee kokoajan ni eihän siin oo mitää järkee sit pelaa, mutta tökkiihän tietokonekkin.

3. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Juu ei niillä varsinaisesti kovin suurta vaikutusta itse pelikokemukseen oo, mutta ois toisaalta kiva tietää, että onko toi normaalia vai puhelimessako se vika piilee.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kenellä tökkii tietokone kenellä ei. Mitään tökkimistä en itse katso laitteessa kuin laitteessa kovin pitkään. Jos se on selvä bugi/vika ja haittaa, niin itse tekisin asialle jotain. Oli se sitten jokaisella sama vika tai ei.

5. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    ettei vaan olis piraatti :DD

6. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    No kuule ei oo piraatti, ku helevetin kalliilla hankittu orkkis. Eiks kenelläkään muulla muka oo Soniccia, että vois jakaa kokemuksia tökkimisestä?

7. enrique

Tykkäykset:
    0
    En itse ainakaan huomannu mitään tökkimisiä, kun tuota piraatti versiota testasin.. Missä kohdissa sen huomaa?

8. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Esim. ekassa kentässä ei oo töksyjä, mutta sit ku on kenttiä, joissa on enemmän tavaraa voi kentän aikana töksähtää kerran pari. Just vähä niinku tietokoneella joissain peleissä, kun tulee kohta, jossa puhutaan, voi tulla pikku paussi, ku puhe ladataan kovolta.

9. enrique

Tykkäykset:
    0
    Joo oli pakko testata, ja joitain hyvin pieniä, huomaamattomia nytkäyksiä itellä oli kanssa, kummalla moodilla pelaat eli: Laajakuva vai koko ruutu?

10. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    On pelaillu molemmilla ja musta tuntuu , että ehkä paremmin pyörii laajakuvalla. Nytkäykset tosiaan on loppupeleissä tosi lyhyitä, eikä niitä kovin tiuhaan esiinny. Luulisimpa, että kyse on enemmän pelimoottorista ku Gagen tehottomuudesta.

11. enrique

Tykkäykset:
    0
    niinpä se varmaan onkin, toivottavasti uudemmissa peleissä nuo nykimiset saataisiin pois paremmalla koodauksella.
    Itellä tuo koko ruutu toimi mielestäni kyllä paremmin..

12. P3Ghetto

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N82 + Ykkönen
    Pandemonium pätkii siinä vesiputouksen alla liikaa... Sonicn ei kyllä huomattavasti missään

Jaa tämä viestiketju