1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kyllä Nokia on hieno

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja maalainen, 8/11/02.

1. maalainen

Tykkäykset:
    0
    Miulla on tuo Nokia 5110 ja täällä kunnan baarissakin KAIKILLA on samanlainen hieno puhelin. Toivottavasti kaikki ostaa samanlaisen puhelimen kyllä se on niin hieno ja hyvä. En ymmärrä miksi jotkut täällä meinaavat haukkua meidän omaa kumisaapas Nokiaa

2. pirulainen

Tykkäykset:
    0
    Yhdyn mielipiteeseesi "Nokia 5110 on hieno puhelin" täysin.
    Kestävä ja varma oli sillon aikoinaan.. pärjäisin mainiosti vielä tänäpäivänäkin.. kalenterin puuttuminen olisi ainoa kiusallinen puute.

3. johtaja

Tykkäykset:
    0
    Nii ja sitten meillä olis hauskaa kun kaikil olis samanlaiset pelit. Tulee Orwellin maailma lähinnä mieleen...

4. Tomcat

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Nokia X 7
    Totta turiset ! meidän perheessä oli aikoinaan 3 kpl 5110 puhelimia eikä niille tarvinnut ainoatakaan huoltokäyntä teettää. Vielä tänäkin päivänä yksi näistä kolmesta on meillä käytössä päivittäin.

5. jambo

Tykkäykset:
    0
    Jaa, mul oli 2 5110 puhelinta ja molemmissa hajos näytöt kättelyssä. Kuuluisa elastomeeri vika nääs.

6. Matkamies

Tykkäykset:
    0
    Mulla on Nokia 7210 ja baarissa aina tulee naiset katsomaan mua ja kännyä! Muahan ne pääasiassa tulee bogaileen, mutta kyllä ne kännykästäkin tykkää :)

7. Terro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    88
    Mulla oli ennen 8210 ja naiset sanoi, että ompas sulla pieni puhelin! Nyt mulla on 7650 ja naiset sanoo: Ah! Ompas sulla ISO puhelin...

8. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Mistä näin säälittäviä ihmisiä löytyy...

"Kattokaa kaikki naiset, kun mulla on uusi puhelin".

Aika sairasta on.

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No ei se sitä välttämättä tarkoita.
    Baari, Pubi. Käyn usein juomassa yhden oluen ja luen päivän lehdet, samalla vastaan SMS viesteihin ymv, niin ei se tarkoita että sitä oltais näyttämässä. Jos joku tulee seuraan --> luuri piiloon, toki välillä joku aloittaa puhumisen luurista, oliko toi se jne. Onko se sitten sen tyhmempää kuin että "on vähän sadellut" Taktisesti sehän on ihan hyvä veto, jos näkee jollain jotain uutta , niin aloittaa keskustelu siitä (luurista).

10. Terro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    88
    Eiköhän se loppujen lopuksi ole aivan sama, miten sen tädin "poimii". Pääasia, että juttu luistaa ja päämäärä saavutetaan. Oli se päämäärä sitten mikä tahansa :)

Jokainen varmaan hoitaa tämän osaston omalla tyylillään. Turha siitä on ihmisia arvostella.

11. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Moni tulee useinkin kiinnostuneena kysymään mikä puhelin mulla on. Varsinkin kun tulee yleensä käytettyä muita merkkejä kuin Nokiaa, siis tavallaan marginaalipuhelimia. Eli jotain mihin ei joka päivä törmää.

Hauskinta tässä on se, että (Suomessa ainakin) mielenkiinto loppuu kuin seinään kun kerron sitten jossain vaiheessa ettei kyseessä ole Nokian puhelin. Reaktiot ovat aika huvittavia tyyliin: "Aijaa...(silmiä aletaan pyörittelemään ja vaihdetaan nopeasti puheenaihetta tms.)

Nokia on kyllä aika hyvin saanut suomalaisiin taottua brändinsä. Suurimmalla osalla suomalaistahan on (edelleen) se mielikuva, että Nokian matkapuhelintuotteet olisivat jotenkin täysin ylivoimaisia kilpailijoiden tuotteisiin verrattaessa. Tämä olikin totta 61xx- ja 51xx-sarjojen aikana, mutta nykyään löytyy tietyistä hintaluokista Nokiaa parempia vaihtoehtoja.

12. WYX

WYX

Tykkäykset:
    0
    Tais löytyä juuri oikea lukia tälle viestiketjulle ;)

13. Miller

Tykkäykset:
    0
    [off-topic] Oikeassa olet. Ja jos ei taskusta löydy puhelinta millä saada huomiota, niin tässä pari varmaa iskurepliikkiä:
    1. Hei! Mennäänkö meille vai teille vai seinää vasten
    2. Terve kaunokainen! haluaisitko tehdä minun kanssa rumia lapsia.
    [/off-topic]

14. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Tai: Sinussa on ihan selvästi tyhjyyttä. Haluatko että täytän sen tyhjyyden ;)

15. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllä tuo mun 5110 toimii vielä mainiosti, vaikka harvoin sitä käytän. Kerran vaihdettu akku siihen ja huollossa ei kertaakaan ole käynyt. Mielestäni niin hyvä puhelin 90-luvun loppupuolella oli, että eihän sitä mihinkään ole viitsinyt hävittää.

16. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Isäukon 4-5 vuotta vanha 5110 toimii kuin unelma ja vieläpä alkuperäisellä akulla.

17. sjl

Tykkäykset:
    0
    Kyllä ne yleensä toimikin, kun ainakin meillä tukusta tulleet 5110:t käytettiin näytön/elastomeerin vaihdossa ennenkuin ne myytiin asiakkaille. :)

Jaa tämä viestiketju