1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kyktky puhelin vaihdossa??

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja janis77, 6/12/06.

1. janis77

Tykkäykset:
    0
    eli onko jollakin kokemusta että ottavatko liikkeet kytky puhelimia vaihdossa, asikkaan ostaessa uutta puhelinta??

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Ei varmaan ihan vielä ole mutta lähiaikoina varmasti katsotaan sitten mikä on tilanne... Veikkaampa ettei kauheita saa. Uudetkin on jo aika halpoja.

Varmaan 20senttiä maksetaan euron puhelimesta 2 vuoden jälkeen ;))

3. samumanu Vieras

Oon kuullu et iso osa ei ota ollenkaan vaihossa tai jos ottavat niin hyvittävät aika vähän. Tää kai siks et jos on kytkypuhelin joka on sim-lukittu ei sille oo potentiaalisia asiakkaita niin paljoo ku ei lukitulle, ihan järkevää mun mielestä.

4. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    No eipä nuo viimisen vuoden kokemuksella oikkee p*sk**k* muutenkaan hyvitä, kytky tai ei. Sanovat vaan että menee huonosti kaupaks käytetyt ku eurolla saa uusia puhelimia....

5. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Kulutusyhteiskuntaa!!! jätkät, sitä se on jota suosia pitää, näinhän markkinavoimat määrää ja myyntimiehet myy mitä määrätään... Mä olen siitä kytkystä ollu aina vastaan, koskipa se sitten markkinointia, ostopäätöksiä, ostamista, käyttämistä ja nyt "käytöstä poistamista" ja taas tullaan eteen, miksi se oli huonompi vaihtoehto. Tästä olen samaa mieltä erään kuluttajaneuvojan kanssa ollut hyvin pitkälti. Mitä me olemme nyt luomassa kovalla vauhdilla kun tarkemmin ajatellaan? Ongelmia taas kerran itsellemme. Se halpa puhelin ei koitunutkaan halvaksi kun sitä kuukausi tolkulla on maksatettu täysi hinta tms... Minut haukuttiin siitäkin, että kuinka kehtaan edes kirjottaa moisesta ja kokoajan tuo homma on itseään vastaan kääntänyt asian. En minä sitä kääntänyt koskaan, vaan kirjoittanut olen mitä seuraa mistäkin, ja näin on käynyt kokoajan. Toivottavasti joku ymmärtää nyt enemmän ja ottaa onkeensa.

Todennäköistä on se, että yksityinen on valmis maksamaan ja vanhempi henkilö enemmän, joka ei välitä hinnasta niinkään ja sellaset joilla luottotiedot on kuralla muutenkin kuin joku yritys.

6. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    tässä user on vaihtamassa luuria, kun ei todennäköisesti ko mallista tykkää? turhaa JJ vaahtoat laskuasioista, kun ei ole kuultu selitystä miksi haluaa puhelimen vaihtaa. voihan olla että liittymä on hänelle ok, mutta puhelin ei

7. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    nonii... näinkin voi olla.

Jaa tämä viestiketju