1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuvien siirtäminen kännykkään

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja kieran, 10/9/04.

1. kieran Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko netissä olemassa sellaista palvelua jolla pystyy siirtämään kuvia omalta koneelta kännykkään? Mulla ei ole mitään kaapeleita tai muita härpäkkeitä, mutta pitäs saada pari kuvaa siirrettyä. Muisteklen että jossain vaiheessa olen sellaiseen palveluun törmännyt mutta linkki on kateissa. Yritin etsiä vanhoista viesteistä neuvoja mutten onnistunut löytämään.

2. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos sulla on kuvat oikean kokoisena, niin mikä estää heittämästä niitä kuvia jollekin serverille nettiin ja sitten imemään puhelimeen... Ei kai siihen mitään sen suurempia palveluita tarvita, kunhan on vaan suora osoite syöttää puhelimeen. Tai näin minä olen siirtänyt gprs:n läpi kaiken mitä on tarvinnut...

3. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  4. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Eiköhän lähes joka operaattorilta löydy joku viestikeskus tai muu vastaava netistä mistä voit lähettää MMS viestejä. Laitat kuvat/kuvan siihen ja lähetät omaan numeroosi.

5. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuten ylhäällä sanottiin, niin kuvat voi siirtää ihan mille nettisivulle/serverille vaa, ja ladata sitten sieltä WAP-selaimella.

Jaa tämä viestiketju