1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuvaus iltahämärässä Nokia 7250

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Vlad, 11/4/03.

1. Vlad

Tykkäykset:
    4
    Toimiiko valokuvaus iltahämärässä Nokian 7250, eli onko siinä esim salamavalo. Jos ei niin tietääkö onko semmoinen tulossa lisävarusteena niin kuin Ericssonin uusiin.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei ole salamavaloa,eikä tulekkaan olemaan.Kun kuvaaminen ei ole kovin laadukasta päivälläkään,niin iltahämärässä aivan alle arvostelun mun mielestä.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Pitääkin tässä nyt kysyä, että onko ks. puhelimessa näistä kolmesta kiinteestä kamerapuhelimeta huonoimmat kuvat ja niiden laatu? Itse olen ainakin ollut sen huomaavinani kuvia vertaillessani... Toki kamera on pienempään tilaan saatu...

4. USIM

Tykkäykset:
    0
    Kuvien huonous/paremmuus on kiinni kuvaajasta. Kuvanlaatu sen sijaan rippuu kamerasta ja kamerasoftasta, ja kamera on huonoin 7250:ssä.

5. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    7250:ssä on CIF kamera kun 3650/7650:ssä on VGA tasoinen kamera eli parempaa laatua niillä saa aikaiseksi, mutta hämärä kuvaus ei millään onnistu kunnolla.

6. USIM

Tykkäykset:
    0
    Laatu ei ole välttämättä kiinni kameran resoluutiosta vaan modulin laadusta ja tavasta jolla kuva otetaan talteen ja muunnetaan.

Jaa tämä viestiketju