1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kuvat puhelimesta tietokoneelle. m65

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja svirfnebli, 1/12/04.

1. svirfnebli

Tykkäykset:
    0
    olisiko jollain helppoa ratkaisua tähän ongelmaan. mitä vaaditaan? kaapeli on, mutta tarvitaan ilmeisesti sen lisäksi joku ohjelma. jos tämä on totta, niin mistä sen voisi saada. tämä ongelma koskee m65 puhelinta. jos joku minua viisaampi osaa autaa, niin yksityiskohtainen selostus olisi paikallaan. sellainen, että sen voi selittää jollekin, joka ei tiedä koneita tai puhelimista mitään. eli äidilleni.=)

2. Yoshi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC One X
    Siemensin M65 sivuilta löytyy sellainen kuin Mobile Phone Manager jolla ainakin voi siirtää kuvia. Vie tosin aika paljon tilaa. Kaippa sitä on muitakin ohjelmia mutta itselleni tuo on riittänyt. Tässä vielä suora linkki itse ohjelmaan.

3. svirfnebli

Tykkäykset:
    0
    ohjelman sain

joo se ohjelma löytyi. ja ajurit siihen kaapeliin. silti jokin ei toimi. mahdollisesti usb liitännässä on vikaa tai vastaavaa. pitää koittaa toisella koneella. kiitos edellisestä

4. petrimacis

Tykkäykset:
    0
    vastaus edelliseen

Ottakaa palomuurit ja virustorjunnat pois kun liitätte puhelimen datakaapelilla tietsikkaan. Minulla ainakin toimii sitten puh - tietsikka yhteys hyvin ja nopeasti. F-secure hidasti 100 x tietoliikennettä...

Jaa tämä viestiketju