1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kuvat ei siirry

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja pappara, 19/7/06.

1. pappara

Tykkäykset:
    0
    Mullon toi x 700 kans. Kummallista kun latasin pc studio ohjelman ja se ei pelitä. No ei hätä tämännäköinen, onhan usb-kaapeli. Mutta mutta...kun kytken kaapelin porttiin niin kameran logo kyllä ilmestyy koneelle mutta kuvia ei näy ja tulee teksti : kamera tai skanneri on käytössä. Kuvia ei siirtää siis tälläkään keinoin. Massamuistiasetus on päällä kännykässä että siitäkään ei pitäisi kiikastaa. Neuvokaa neuvotonta ?

2. kuupanaama Vieras

Aika kumma juttu :|

Mut onko sulla microsd muistikorttia?
    Mulla oli ja on vieläki tuo sama ongelman mut ku muistikortin hankkii ja kytkee puhelimen usb:n kautta koneeseen ja laittaa puhelinasetuksista massamuistin päälle nii vois sen kautta siirtää kuvat sun muut sinne muistikortille ;)

Mut kyllä mää luulen että tohon pitäs olla helpompiki ratkaisu ku ostaa muistikortti.

Jos ei muu auta nii ota yhteyttä samsungin asiakaspalveluun :)

3. baldie

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OP3
    Onkelmaa täälläkin. Latasin puhelimen mukana tulleelta cd:ltä kaikki ohjelmat, mutta en saa pelittämään kys. ohjelmia, jotta kuvat saisi siirrettyä puhelimelta koneelle. Puhelimena Z500.

4. osiris__

Tykkäykset:
    0
    sama

mulla kans toi z500 eikä mee kuvii vaikka oon asentanut pcstudion ja usb jonkun jutun mut ei näy missää koneella et ois ees usb kiinni kun laittaa sen =(

Jaa tämä viestiketju