1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kuuluvuus

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja nike41, 13/5/06.

1. nike41

Tykkäykset:
    0
    Olen yrittänyt löytää vertailua puhelimen kuuluvuuksista. Ei ole osunut silmiin virallista vertailua. Olen ollut paikalla kun Samsungilla soitellaan ja otetaan vastaan puheluita paikassa jossa ei yhdelläkään tiedossani olevalla Nokialaisella ole mitään toivoa. Vaihdan heti Nokialaiseni Samsungiin, jos saan jostain tietoa eri mallien kuuluvuuksista. Voisin sitten valita kuuluvuus+ominaisuus yhdistelmän minun mieleeni.
    Tietenkin käyttäjien omat kommentit, mallinumeroiden kera, kokemusperäisistä kuuluvuuksista olisivat myös avuksi.
    Eli jos putoan kaivoon Noikialaista heittäessäni, niin mikä Samsung auttaisi avun hälyttämisessä parhaiten?:D

2. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Luulisi jostain lehdestä mm: tm, tietokone, mikrobitti löytyvän jonkun vertailun tuommoisesta. Tosin taitaa nykyisin olla silleen, että joku puhelin löytää kenttiä sieltä mistä toisella ei ole toivoakaan.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ei ole nykyisin mitään yleispätevää ohjetta merkkien suhteen. Tietyn valmistajan mallienkin välillä voi olla suuria eroja kuuluvuuden suhteen.

Jaa tämä viestiketju