1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuukausimaksuttomat liittymät

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Anonymous, 13/8/02.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Minulla on Jippii GSM-liittymä. En ole tyytyväinen siihen, koska Jippiissä ei ole Gprs:ää.
    Tiedättekö siis kuukausimaksutonta liittymää, joka olisi muutenkin mahdollisimman halpa, ja johon sisältyisi Gprs? (En halua kuukausimaksullista Gprs:ää, koska käyttäisin sitä todella vähän.)
    Lisäksi tekstiviestit saisivat olla halpoja.
    Olen ajatellut Soneran Classic tai Privat Duoa, koska siinä olisi se tarjous, että ei olisi kuukausimaksua johonkin asti...
    :)

2. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Sonerat on aika hyviä. Lisäksi nyt on Radiolinjalla tarjous 12kk maksut 0e + 20e puheaikaa mutta GPRS on kk-maksullinen.
    Soneralla tosiaan perus GPRS ominaisuus(joka minullakin on) on kk-maksuton ja ihan riittävä WAP käyttöön.
    Telia Liittymä olisi yksi hyvä vaihtoehto jos asut ent. Telia Cityn kuuluvuusalueella(kokeile puhelimen manuaalista verkonhakua, jos "Telia" löytyy homma on ok) sillä Telian GPRS toimii vain Cityn kuuluvuusalueella tällä hetkellä(Suomen 2G:n kanssa neuvotellaan -> GPRS tulossa koko maan laajuiseksi). Teliassakin ikävä kyllä kk-maksu.
    Sonera on ainut vaihtoehto jos ei kk-maksuja halua GPRS käytöstä, liittymästäkin tarjouksen myötä ne hetkeksi saat pois.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No se Sonera on varmaan sitten paras minun tarkoituksiini...
    Mutta en tiedä kumpi olisi parempi, Classic Duo vai Privat Duo. Mitä eroa niillä edes on? :O

4. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Classic Duo kanssa ei ole väliä soitatko Duo alueelta vai sen ulkopuolelta. Siinä suurin ero.
    Tuolla Duo alueella on taas sitä väliä että muissa Soneran 2-taajuus liittymissä puhelut ovat edullisempia Duo alueelta(suuremmissa kaupungeissa).
    Hinnoittelussa ei suuria eroja, nykyään taitaa suurin osa uusista liittymistä olla Classic Duo:ja .. minulle sellainen avattiin kysymättä edes minkä tyyppisen liittymän haluan.
    http://www.sonera.net/hinnasto/

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Hmm... Vaikea valinta!

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyllä minä taidan sen Classic Duon ottaa! :)

7. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Minä suosittelisin, että otat pinkin liittymän.

8. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Repesin tuosta! On muuten syvältä tuo Jippii! Mainosti itseään Suomen halvimpana, mutta ainakin nykyään on silkkaa huijausta! Lähes kaikki puhelut 32c, ainoastaan lähialueelta Soneraan, Jippiiseen ja lankaan on halvempaa 15c. Ja viestitkin nykyään samanhintaisia kuin muilla 12c. Vain Jippiiseen 6c. Mul RL:n Tandem Aina Tekstarissa 5c kaikkiin!

-entinen jippiin asiakas-

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Missä aina tekstarissa muka 5c viesti, eiköstä tuo ole laskennallinen hinta jos juuri sopivan määrän lähettää, muuten aina enemmän.

10. Markus

Tykkäykset:
    0
    Jippiin liittymä..

Ei pitäisi yleistää jos sinulle ei ollut halpa, minun käytössä se on halvin ja tunnetusti hyvä kuuluvuus kun toimii soneran verkossa, jippii tulee tosi halvaksi kun kavereilla on jippiin ja soneran liittymiä ja minun ei usein tarvi soittaa Radiolinjan, DNA.n ja Telian liittymiin joihin olisi vähän kalliimpaa, lisäksi kun käytän puhelinta kohtalaisen vähän niin säästän siinä ettei ole kuukausimaksuja. Täällä pohjoisessa kuuluvuuttakin arvostaa kun on huomannut ettei Radiolinja ja DNA kuulu jos menee vähänkin syrjemmäs kaupunkialueilta tai pääteiden varsilta(esim, metsästäjät) ja Teliasta minulla ei ole mitään kokemuksia joten siitä en sano mitään, Jippii on minulle tosi hyvä, yritä ymmärtää ettei kaikille sama liittymä ole paras vaihtoehto !!

Edit: Korjasin quottauksen /Jussi

11. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Jippiin liittymä..

No okei, jos et liiku ulkoalueilla ja soittelet Jippiiseen ja Soneraan ja viestittelet ainakin osittain myös Jippiin liittymiin niin onhan se halpa ja tosiaan hyvät kentät Soneralla. Mullakin se tuli pitkään halvimmaksi.. Mut luulis et siel pohjoses on duo-alueet harvassa ja joudut soittelee hintaan 0,32....? Ellet sit oo vaan kokoajan kaupunkialueella..

12. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Totta, mutta luulen et kyl se hinta ainakin mulla tulee pyörimään siellä 5-6 sentissä/kpl...

13. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Jos lähettää 300 viestiä kuukaudessa, hinnaksi tulee Tandem Aina Tekstari-liittymässä silloin 5 senttiä/viesti. Jos laittaa vähemmän, hinta viestiä kohti nousee. Jos laittaa vähintään 125 viestiä kuukaudessa, Tandem Aina Tekstari tulee halvemmaksi kuin Tandem Aina.

14. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...

...mutta eikös siinä ole joku alasumma, joka pitää kuukaudessa ylittää, että ei tule kk-maksuja? Oli ainakin joskus.

15. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

29mk oli ainakin ennen.

Jaa tämä viestiketju