1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuorien vaihto SX1:een

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja siimenssi, 15/12/04.

1. siimenssi

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään tietoa paljonko maksaa kuorien vaihtaminen sx1:een? Ostin puhelimen hieman käytettynä ja haluaisin vaihdattaa kuoret, mutta pitää lähettää kuulema huoltoon.. : ( Onko näin?

Toinen jupina.. käykö sx:ään sama datakaapeli kuin cx65:een? Ainakin lisälaitesivuilla oli sama keibeli, mutta kun laitoin itse kaapelin puhelimeen tuli ilmoitus "puhelin ei tunnista laitetta" tai jotain vastaavaa. Onks tiatoo?

Hemmetin hyvä peli muuten, olen leikkinyt tässä kaksi päivää sillä ja paremmaksi vaan muuttuu.. : )

2. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    kuorien vaihto onnistuu tietty itse tehtynäkin, hankit vain T5 torx meisselin ja uudet kuoret. mutta takuu raukeaa kun rupeat itse puhelinta purkamaan ( joten en suosittele ) ... siis kaapelihan tulee myyntipakkauksessa mukana. Juu, huippu luuri

3. siimenssi

Tykkäykset:
    0
    oolrait. onko tietoo paljon huolto ottaa kuorien vaihdosta? kävin tossa luuriliikkeessä ja kaveri kertoi jostain tahnasta, jolla saa skraaduja pois näytön linssistä. mulla on pientä naarmua ja haluisin ne pois, mutta luulen että tuota tahnaa ei kannattane käyttää?!

4. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    siis se tahna toimii.. :) kokemusta on ... www.polkumyynti.com , sieltä löytyy sitä tahnaa .. osta ihmeessä jos haluat naarmut pois ..

Jaa tämä viestiketju