1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuorien vaihtaminen wanhaan puhelimeen

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja joona78, 29/4/05.

1. joona78

Tykkäykset:
    0
    Tuli hankittua wanha kunnon Nokia 6150 reissu/mökkipuhelimeksi. On vaan sen kuoret suhteellisen kehnossa kunnossa. Noh, ostinpa sitten hurjan halvalla siihen tuliterät vaihtokuoret. En vaan tullut miettineeksi että se kuorien vaihto ei olekaan ihan niin click-on -meininkiä kuin uusissa kännyissä...

Elikkä, kysymykseni kuuluu: kehtaavatko kännykkäliikkeet veloittaa minulta jotain jos menen kuorineni sinne ja pyydän vaihtamaan ne? En viitsisi reilun kympin arvoisen puhelimen kuorien vaihdosta maksaa samaa summaa.
    Tai entä jos vaikka pyydän käyttööni sen tietynlaisen ruuvarin jolla homma hoituu, ja vaihdan ne ihan itse? ;) Missä liikkeissä Helsingissä olisi avuliasta porukkaa joka ei turhia nipottaisi?

2. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kehtaavat, mutta minkä verran niin se on eri asia. Periaatteessa hinnaston mukainen normaali taksa lienee 20-25 euroa (itse tuntemissani huolloissa). Jos saa "kaverinkauppaa" ne vaihdettua, niin voi selvitä pelkällä säikähdyksellä.

Tähän voin kertoa, että olenpa mm. nähnyt 6610:n kuorien vaihdosta veloitetun 25 euroa. (Ja siinähän siis ON itse vaihdettavat kuoret...)

3. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Juu tuskinpa saa missään liikkeessä ilmatteeks vaihdettua.
    Kannattaa hommata jostain se Torx-avain ja vaihtaa itse ne kuoret.
    Tilaa vaikka Polkumyynnistä jos ei muualta löydy.Maksaa muutaman euron ja sille löytyy yllättävän paljon käyttöä.

4. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Rauta-, halpiskaupoista T6 ruuvari. Voi selvitä jopa 1-2 eurolla.
    4 ruuvia akun alta auki ja etukuori nousee pois, yläosasta kuori klipseillä kiinni joten sieltä vähän tiukempi. kasatessa pitää muistaa katsoa että kuuloke ja sen päällä oleva kumi ovat kohdallaan + että näppäimistö ei ole unohtunut välistä :)

5. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Aikoinaan kävin mäkitorpassa monia kertoja vaihdattamassa banskun kuoret, ja kertaakaan ei veloitettu kys. liikkeessä. Kuoret olin ostanut alkujaan mäkitorpasta, mutta aivan toisesta liikkeestä.

Jaa tämä viestiketju