1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

"Kunnon laskutusta" - 306 sivun lasku

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja paul_a, 19/10/04.

  1. paul_a Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    8/8/03
    Viestit:
    1310
    Tykkäykset:
    0
    http://premium.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=8670&sid=1

    Uffella on Tele2/Comviq ja puheluerittely päällä. Puhelimesta oli sitten näppäillyt päälle sähköpostin tarkistus 5 min välein, ja jokaisesta tarkistuksesta tuli yksi rivi laskuun. Lasku sinäänsä ei ollut suuri rahallisesti (59 kruunua, aka noin 6,5€), mutta 306 sivua joka piti koonsa takia lunastaa postista.

    Tele2/Comviq:in motto on "The company that brings you small bills" :) Näin muualla, varmaan huomenna Iltalehden hullussa maailmassa.
     
  2. JonesI

    Liittynyt:
    16/4/03
    Viestit:
    203
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Niin sitä pitää =)
     
  3. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Heh, postimaksukin taitaa olla tuossa paketissa jo laskun verran :)
     
  4. lasselusse

    Liittynyt:
    22/3/04
    Viestit:
    198
    Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    android cell
    paperikin ja tulostuskin maksaa
     
  5. Saukki Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    2966
    Tykkäykset:
    0
    Mukava joskus näinkin :D Hommat hoidettu vähän "liiankin" hyvin...
     
  6. O.J. Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    9496
    Tykkäykset:
    108
    Moniko löytäisi tuollaisesta paperinipusta mahdollisen virheen?
     
  7. deri

    Liittynyt:
    8/10/04
    Viestit:
    218
    Tykkäykset:
    0
    Moniko viitsisi sitä etsiä?
     
  8. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    4932
    Tykkäykset:
    19
    Kyllä tiedän monia, jotka viitsisivät etsiä ja omasta mielestään virheen havaittuaan kävelisivät lähimpään edustajaliikkeeseen ja vaatisivat myyjää selittämään joka rivin laskusta erikseen. :)
     
  9. deri

    Liittynyt:
    8/10/04
    Viestit:
    218
    Tykkäykset:
    0
    Kannattaako 6,5€ takia käyttää useampaa tuntia laskun tarkistukseen? Voisi tienata sen aikana enemmän kuin tuon 6,5€.
     
  10. veppis

    veppis Supermoderaattori

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    9357
    Tykkäykset:
    194
    Ihmisiä löytyy joka lähtöön...
     
  11. Erkkimerkki

    Liittynyt:
    22/1/03
    Viestit:
    223
    Tykkäykset:
    0
    Olen kuullut sentin virheen vuoksi tehdyistä laskureklamaatioista. Joillekin reklamointi on ajanvietettä.
     
  12. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    4932
    Tykkäykset:
    19
    Tosiasiahan on, että monet eivät laske omalle ajalleen mitään hintaa. Pääasia, että saa valittaa jostakin. He ovat valmiita ajamaan pitkiäkin matkoja joka kuukausi heti laskun tultua, päästäkseen kyseenalaistamaan sen oikeellisuuden. Onpa minulle eräs vakiovalittaja jopa valittanut, ettei ole fyysisesti mahdollista puhua viittä tuntia Heimo-puheluja kuukaudessa. Kun sitten totesin sen olevan noin 10 minuuttia päivässä, asiakas väitti vieläkin kivenkovaan sen olevan mahdoton määrä puhua.
     
  13. ColonelFoxhound

    Liittynyt:
    28/9/04
    Viestit:
    882
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Sai ainakin 306 sivua toiselta puolelta käyttökelpoista kopiopaperia :D. Saisi operaattori muuttaa laskukäytäntöään hieman, ihan vain asiakkaiden tyytyväisyyden ylläpitämiseksi.
     
  14. deri

    Liittynyt:
    8/10/04
    Viestit:
    218
    Tykkäykset:
    0
    Tai takkapaperia.
     
  15. deri

    Liittynyt:
    8/10/04
    Viestit:
    218
    Tykkäykset:
    0
    Jollakinhan se on takkakin sytytettävä.
     
  16. saeaetaejae

    saeaetaejae Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    12/6/03
    Viestit:
    4601
    Tykkäykset:
    0
    Kiva lasku, noh asiakas sai ainakin mitä tilasi... :D
     

Jaa tämä viestiketju