1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kunnon älypuhelin vaiko iPod 4?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Zaapo, 23/9/10.

1. Zaapo

Tykkäykset:
    0
    Terve!
    Olen tässä vähän aikaa miettinyt, että olisi jo aika vaihtaa mobiililaitetta. Tällä hetkellä minulla on reilut 2-vuotias Nokia N95. Toimii edelleen melko hyvin, jos ulkokuoren lommoja sun muta pientä ei lasketa.

Olen jo tutustunut tämänhetkisiin suosituimpiin laitteisiin, kuten HTC Desireen, N8:siin, Samsung Galaxy S:ään sun muihin. Silmiin pisti vain todella iso hinta. Jos haluaa hyvän älypuhelimen, joutuu pulittamaan vähintään 400€ jos enemmänkin! Sellaiset hinnat ovat minun kaltaiselleni teinille aivan liian isoja.

Ajattelinkin siis, että ostan joko iPod 4, tai sitten säästän todella pitkään ja ostan jonkun Android-älypuhelimen.
    iPod sopisi täydellisesti pelattavuutensa ja hyvän näyttönsä ansiosta, mutta esim. Samsung Galaxy S olisi VIELÄ täydellisempi, mutta hinta vain on iso. Musiikkisoittimeksi podia en tarvitse.
    Mitä te suosittelette?

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
  3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Miten ajattelit iPodila hoidella puhelintouhut ? vai mitä iPod 4:lla tarkoitit.

Jos neljäsataa on kipuraja, niin parivaihtoehto, säästettävä lisää (+odotella hinta tarjouksia) tai tingittävä jostain, Android koneista on HTCllä ja SEllä varsin käypiä pelia halvemmassa hinnassa,

Nokian N8sta julkistettu edullisempia verisoita C7 alkaa tosin yli 400e, mutta C6-01 pitäisi olla alle 400e, tinkiminen tapahtunut kamerassa, massamuistin määrässä ja kuorissa ja näytön tuumissa (HDMI tai puuttua C6sta). Kamera ei sinulla ilmeisesti kriittinen, joten noilla voisit pärjätä, mutta odotteluksi kuitenkin menisi.

iPhone 4 menee rytisten noista kaikista ohi, joten se tuskin listoillasi edes vaihtoehto.

4. Tesno

Tesno

Tykkäykset:
    0
    kaveri osti ipodin ja on ilmeisesti ollut valintaan tyytyväinen. iphone ilman puhelinta edullisemmin.

5. Zaapo

Tykkäykset:
    0
    Joo, eli päätin nyt "konsulttien" avustuksella ostaa iPod touch nelosen, soittelen N95:lla, matkoilla laitan N95:sen JoikuSpotilla Wlanin pystyyn niin pystyy käyttää podin webbiominaisuuksia

6. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Olipa mielenkiintoinen keskustelu. Kaveri kyselee Ipod laitteesta matkapuhelin sivuilla :D No on täällä puhuttu kaiken maailman jutuista aiemminkin joten ei tästäkään haittaa ole.

Jaa tämä viestiketju