1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kun kuitti on hukassa???

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mimmi, 2/6/03.

1. mimmi

Tykkäykset:
    0
    Kun kuitti on hukassa mutta takuuta jäljellä,onko mahdollista saada puhelin silti huoltoon?

Minulla,kun kävi niin, että vaihdoin lähes päittäin T720:n 3510iivariin ja toisella osapuolella oli kuitti sillä hetkellä hukassa, mutta kaikki muut tallessa. Vaihdoimme puhelimet kuitenkin, luottaen siihen,että saan sen kuitin... nyt olen hävittänyt kyseisen herran KAIKKI tiedot... siis puh.numeron, sähköpostios. , kaikki.

Joten jos sinä,joka Pasilasta tulit hakemaan luurini ja annoit omasi mulle+50e käteen näet tämän niin otahan yhteyttä...

Ja kertokaa tuo,että onko se takuu käyttökelpoinen,kun nyt olen luuria myymässä... KIITOS SUURI!

2. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Kyllä pitäisi ilman kuittia onnistua, jos puhelin on suomesta ostettu ja sillä on vielä takuu jäljellä. Huolto pystyy IMEI:n perusteella takuun tarkistamaan.

3. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Jos takuun katsoo imeistä niin takuuaika on lyhyempi. Imei kertoo milloin luuri lähti tehtaalta eikä milloin se haettiin kaupasta.

4. mimmi

Tykkäykset:
    0
    Onko tämä varma tieto? Että voin hyvällä omallatunnolla myydä luurin eteenpäin?

5. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Kyllä minä uskallan 99.9% varmuudella sanoa, että on totta. :)

6. mimmi

Tykkäykset:
    0
    Kiitos suuremmoinen ja kaunista kesää! =)

7. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Totatota...
    Miten onko minulle sitten satuiltu, kun olen kuullut että se "imeitakuu" olisi 1½v tehtaaltalähdöstä, eli sen pituus voisi olla jopa pidempi ostopäivästä riippuen...

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Näin ei ole vaan yleensä päinvastoin. Takuu katsotaan ensisijaisesti kuitista ja on 12kk mutta jos kuitti on hukassa katotaan me huollossa imein perusteella tehtaalta lähtöpäivä ja takuu on siitä 15kk. Yleensä lähes poikkeuksetta koneet on myyty alle 3kk joten sillon takuu on ton imein perusteella pitempi...

9. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Aijoo niinhän se oli. Anteeksi korruptoituneesta informaatiosta ;)

Jaa tämä viestiketju