1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kumpi väri parempi nokia 6230:aan?? Musta vai valkoinen?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja nokiaa, 15/4/04.

1. nokiaa

Tykkäykset:
    0
    Olen kohta ostamassa tätä puhelinta, mutta en yksinkertaisesti osaa päättää kumpi on parempi väri... Tavallaan musta... mutta se on niin tavallinen.... onko valkoinen liian... valkoinen? =) MIELIPITEITÄ!

2. shadow

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    No ainakin omasta mielestäni kannattaisi sinun niitä kumpaakin itse mennä pällistelemään. Toiset tykkää bruneteista toiset blondeista ;) Eli omasta mielestäsi parempi on sinulle parempi :D

3. FO110K

Tykkäykset:
    4
    mun mielestä hakisin ehkä tuon PW:n, sitten sen vaaleisiin näppiksiin yhdistettynä tuo punanen kuori ois aika jees :)

4. ekspert

Tykkäykset:
    0
    kyllä musta on ehdottomasti hienompi

5. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Musta näyttää olevan suositumpi, itsekkin valitsisin mustan.
    Mutta aikalailla makuasioita nämä :)

6. Kapteeni Haddock

Kapteeni Haddock Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+, S5Neo, K Zoom, L1520/930
    Makuasia. Pearly white on tyttömäisempi, mutta sitä myöten elegantimpi. Se ei mitenkään puhtaan valkoinen, vaan nimensä mukaisesti helmen värinen. Sellainen hieman kellertävä.

Musta on jotenkin insinöörimäisempi ja sen kanssa luuri näyttää hieman Siemensiltä. Saat itse arvioida onko se hyvä vai huono asia.

Jos teet valinnan jota kadut myöhemmin, niin saahan tähän luuriin värikuoria.

7. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Mullon kokemusta PW:stä ja G:stä ja G ehdottomasti kivempi. ;)
    Mut kuten sanottu, niin makuasioita.

8. Tze

Tykkäykset:
    0
    Musta on ehdottomasti hienompi, mutta makuasioita nimenomaan... :)

9. X

Tykkäykset:
    0
    Minun mielestä tämmöisiä topicceja en kannata tehdä jos aiheena on jokin ihan yksinkertainen mielipide. Kannattaisi vaikka kysellä jossain valmiissa 6230 liittyvässä topicissa...

Ja minun mielestä valkoinen olisi siistimpi :)

10. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllä musta on hienompi ja tähän mennessä paljon suositumpi.

11. Alffa

Tykkäykset:
    2
    Kun sais siihen vaaleaan mustat näppäimet. Siis musta näyttää, et musta on paree. :)

12. beatfox

Tykkäykset:
    0
    itse kattelin molempia... päädyin kuitenkin pw:hen, enkä kadu tippakaan, tosin en varmaa katuis vaikka oisin ostanu mustana. iha sama mulle :)

PW on silti hieno ja jotenki poikkee massasta. ainaki porukka huomaa uuden puhelimen jos ei muuta ;)

13. Slither

Tykkäykset:
    0
    Molemmat on nättejä, mutta PW harvinaisempana hienompi ;)

14. R-Pelle

Tykkäykset:
    0
    Stockkalla oli molempia, mutta sanoivat että mustissa on softavika (=vanhempi softa?) joka jumittaa puhelimen kun menee valikoissa jonnekin sähköpostin asetuksiin tms.

Ihmeteltiin kaikki miten se voi olla väristä kiinni, mutta kuulemma kunnossa olevia mustia oli tulossa. Pitivät niitä vanhoja varalla jos joku olisi ehdottomasti mustan halunnut niin olisivat kyllä myyneet mutta kertoneet tuosta ongelmasta. Eihän tuo "ongelma" sinänsä tarvitse kuin huoltokäynnin.

Että valkoinen lähti mukaan, mikä oli ihan jees kun se rouvalle meni ja hän siitä tykkäsi. Jos itelle tulee sama puhelin niin voi olla että erotuksen vuoksi tulee sitten musta :)

15. bob9000

Tykkäykset:
    0
    Tyylitietoinen valitsee Pearl Whiten, eikä tuota kasaripartakonetta, mutta kaikki valitsevat toki itse.

16. alump

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Nexus
    Musta(G) itselläni, tosin eihän toi luuri kummallakaan värillä mitään missikisoja voita.

Jaa tämä viestiketju