1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kumpi, Siemens s55 vai Motorola 720?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Mage, 11/4/03.

1. Mage

Tykkäykset:
    0
    Eli kumpi näistä on " parempi " ?

Eiks ominaisuudet ole näissä aika pitkälle samat, tosin tossa Motorolassa ei taida olla bluetooth ominaisuutta?

Käsittääkseni kummatkin laitteet on suht saman hintaisia?

Kumpi näistä kannattaisi ostaa? Minkälainen käytettävyys noissa on ( käyttöliittymä, loogisuus, selkeys, yms. )

En oikeen osaa päättää noiden kahden luurin välillä. Tosin Motorola on mulle ihan vieras laite?

Kiitoksia etukäteen!

2. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Tarkoitat Motorola T720:llaa? Mulla on ollut se ja hyväksi totesin mutta, akussa on niin lyhyt valmiusaika että ei se kestänyt kuin päivän pari.
    Siemenssissä on kyllä paremmat ominaisuudet, mutta huonompi värinäyttö. Soittoäänissä ei vissiinkään pitäisi olla eroja, en tiedä oikeasti. 16 ääniraitaa siis kanavaa... Älkää valittako tosta! Motossa on läppä joillekin haitta joillekin ei. Siemenssin ottaisin jos olisin tässä tilanteessa.
    Motossa on selkeästi parempi käyttis kuin Siemenssissä(ainakin musta).

Oletko ajatellut T7210i:tä? Sen minä ottaisin mieluummin kuin S55:n.
    T720:llaan verrattuna parempi akku kamera, MMS viestit... Mutta ei Email clienttiä...

3. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ilman muuta S55 BT:n takia ja hinnaltaan nyt on kuitenkin eroa paikoitellen 100€ joten mielestäni sen kun laitat vielä niin saat enemmän laatua rahan vastineeksi. Vaikka Motossa on enemmän värejä näytössä niin ei se kerro kaikkea.

4. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    hä? samalla tasolla ominaisuuksien suhteen?
    S55:ssä sentään bluetooth, infrapuna, hscsd, mms-viestit yms.
    tosin T720:n i-versiossa sitten on noi mms-viestit mutta sittenpä ei olekkaan e-mail clienttiä :(, mutta eiks siihenkin saa javalla EmailViewerin?

Jaa tämä viestiketju