1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kumpi nokia n78 vai nokia 6220 classic

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja creepy, 24/7/08.

1. creepy

Tykkäykset:
    1
    kumpi nokia n78 vai nokia 6220 classic?

oisko mielipiteitä? onkohan minulla jäänyt joku pointti huomaamatta. Aika lailla tasoissa on pisteet mitä tässä koitan ynnäillä. ilmeisesti N78 ois laadukkaampi?

taitaa olla vielä vähän kokemuksia ihmisillä näistä puhelimista?

2. Japsu1

Tykkäykset:
    10
    Riippuu mitä ominaisuuksia itse arvostat. Esim. 6220 classicissa on selvästi parempi kamera ja TV-out liitäntä jolla voit kuvia katsella telkarista suoraan kamerasta, näppärää esim. matkoilla jos hotellihuoneessa on sopiva telkkari, usein niissä tosin ei ole video-in liitäntöjä.
    Wlanin puute taas suuri miinus tuossa mallissa ja se pudottaa sen ainakin minun listaltani.

Eli N78:ssa siis on WLAN ja lisäksi hieman suurempi näyttö sekä paremmat musiikkiominaisuudet, mm. 3,5mm:n kuulokeliitäntä, stereokaiuttimet sekä sisäänrakennettu FM-lähetin jolla saat musiikkisi sekä navigoinnin ääniohjauksen kuulumaan auton kaiuttimista.
    Tosin toi lähetin ei toimi oikein hyvin kaikissa autoissa joten sen varaan ei pidä liikoja odotella...

3. creepy

Tykkäykset:
    1
    jep, tämä on kyllä vaikea valinta.. minulle ei niin tuosta wlanista ole hyötyä, sama surffata 3g:lä.

täytyypä tässä vielä katella..

4. Japsu1

Tykkäykset:
    10
    Niin kotimaassahan tuo toimii mutta ulkomailla tulee äkkiä wlania ikävä ellei omista pohjatonta rahapussia...

5. creepy

Tykkäykset:
    1
    tuo on kyllä totta.. vähän tulee kyllä käytyä, mutta luksus se ois sieläki kännykän yhteyksiä käyttää..

kyllä se tais valinta nyt napsahtaa tähän N78:iin..

kiitoksia kommenteista.

Jaa tämä viestiketju