1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kumpi näistä, Samsung Soul SGH-U900 vai SonyEricsson W595?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Stittu, 18/4/09.

1. Stittu

Tykkäykset:
    0
    Tällä hetkellä käytössä Nokia 5610 Express Music ja uusi puhelin houkuttaa. Puhelinta käytän ihan puheluihin ja viesteihin, mutta sen tärkein ominaisuus on musiikkisoitin ja tietysti kohtuullinen hinta...ai niin ja ulkonäkö :)

Kamppailen kahden puhelimen välillä, jotka ovat Samsung Soul SGH-U900 (pinkki tietysti) ja sitten SonyEricsson W595.

Erkin ulkonäkö houkuttaa enemmän ja siinä lienee paremmat kuulokkeet. Mutta sitten ehdoton miinus on tuo, että toistaa ilmeisesti ainoastaan MP3 ja AAC -muodossa olevia biisejä. Mulla kun on muistikortti täynnä biisejä WMA muodossa. Puhelimessa tuskin on toimintoa joka muuttaisi biisit oikeaan muotoon? Enkä todellakaan jaksa biisien muotoa alkaa pitkän kaavan mukaisesti muuttamaan.

Eli kumpi puhelin kannattaa ostaa? Kamera on myös suht tärkeä, mutta olen ymmärtänyt ettei se kummassakaan näistä ole mitään huippuluokkaa.

2. Kapteeni Haddock

Kapteeni Haddock Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+, S5Neo, K Zoom, L1520/930
    Itse kokeilin tuota Soulia reilun viikon ja mielialani sen suhteen menivät kyllä "lehmän häntä" mallisesti. Aluksi olin varsin vakuuttunut. Puhelin tuntui mekaanisesti laadukkaalta. Pidin mielettömästi siitä Samsungin localize taustakuvasta jossa näkyy maan perusteella joku nähtävyys ja linnut lentelevät taivaalla ja päivä vaihtuu illaksi. GMail integraatio oli erinomainen eikä kamerakaan ollut mitenkään paha. Mutta parin päivän jälkeen tuohon alkoi kyllästyä ja kun valikon ikonit näyttävät kaikki samanlaisilta laatikoita, niin panostaisin sinuna SonyErkkiin. Minulla ei ole kokemusta tuosta W595:sta, joten en tiedä onko siinä jotain showstoppeireitä, mutta kahden SE:n kokemuksella (W660 ja W890) uskaltaisin veikata tuota paremmaksi. Tsekkaa miltä SE mekaanisesti tuntuu ja jos se ei ole hirveä muovilelu ja jos slideri toimii kuin VW:n ovi niin laita rahasi siihen.

Toki Samsungissa on pari etua. Se käyttää mm. MiniSD kortteja jotka ovat halvemmat ja yleisemmin käytetyt kuin SE:n käyttämät M2 kortit. Olethan huomioinut tämän? Ja U900 tukee noita WMA-tiedostoja.

3. pikkulisko

pikkulisko

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 128GB rosegold
    Mä kans just meinasin tulla sanomaan että eihän se haittaa että sulla on muistikortilla valmiina wma-biisejä kun ei se muistikortti todnäk käy siihen SonyErkkiin eli joudut joka tapauksessa käyttämään biisit koneen kautta uudelle kortille. Mä itse räpläsin eilen jonkun aikaa U900:sta ja myös tota W595:sta ja ei se W595 mua kyllä vakuuttanut, jotenkin liian pienet näppäimet yläkannella vaikka mulla onkin tyttösormet ja en sitten sen kummemmin jäänyt sitä ropeltamaan. Tuntui muovisemmaltakin kuin U900. Mutta mene ihmeessä itse räpeltämään :)

Jaa tämä viestiketju