1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kummituslasku DNA:lta

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja reppana, 17/2/04.

1. reppana

Tykkäykset:
    0
    Minulle tuli pari viikkoa sitten DNA:lta taas lokakuun 2003 lasku, jonka olen maksanut jo viime vuoden puolella!
    (dna oli vain yhden kuukauden)

Olen yrittänyt päästä aspaan soittamalla ja sähköpostiakin olen laittanut laskutukseen kymmenkunta kertaa, mutta mitään vastausta en ole saanut! Kohta sieltä tietenkin tulee karhukirje:(

Onkohan täällä dna:n edustajaa, joka osaisi hoitaa hommat samanlailla kuin plehti saunalahdella?

Laskun lopussa lukee "Poikkeuksellisesti laskutusaikataulun takia tämän laskusi maksuaika on normaalia pitempi eli 30 vuorokautta. Jatkossa saat laskusi normaalisti kerran kuussa"
    No ei kai ne ala joka kuukausi lähettää uutta "kummituslaskua" =8@

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Useimmilla operaattoreilla on laskussa mukana "arvio" seuraavasta laskusta (esim. arvioitu eräpäivä tai jokin tiedote), joka ei kuitenkaan tarkoita että seuraavaa laskua olisi tulossa.

3. reppana

Tykkäykset:
    0
    [/quote]
    Useimmilla operaattoreilla on laskussa mukana "arvio" seuraavasta laskusta (esim. arvioitu eräpäivä tai jokin tiedote), joka ei kuitenkaan tarkoita että seuraavaa laskua olisi tulossa.[/quote]

Tiesin tuon mutta alla oleva teksti vaan hiukan huvitti, kun muutenkin oli "hämärä lasku"

4. Naqe

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli saman tyyppinen homma: Suljin dna:n liittymän syyskuun lopussa ja sain joulukuussa laskun loka- marraskuun ajalta. Aspaan ei päässy millään, joten laitoin sekä laskutukseen, että asiakaspalveluun mailia. Ei oo kuulunu mitään, saa nähä mikä kirje tulee.. Huonosti tuntuu pelaavan asiat tuolla päässä.

Jaa tämä viestiketju