1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kumman ostan, 8310:n vai 3510i:n?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja .kullankaivaja., 5/4/03.

1. .kullankaivaja.

Tykkäykset:
    0
    Niin, kumpi kannattaisi ostaa? Kun tuntuu että jos sellasen 3***-sarjan puhelimen ostaa, että se on vuoden päästä ihan tavallinen ja sellainen, eikä sillä oikein tee mitään. Tai no siis tekee, mutta kun niille yleensä käy niin.. ainakin itse kuvittelen niin :p. Ja kun se 8310 on 8***sarjan puhelimia, niin tuntuu että se pysyy pitkään hyvänä.. you know what I mean :p?

2. PoGelius

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Näinhän se menee, että 3xxx sarja ei pidä arvoonsa, mutta on halpa ja 8xxx sarja säilyttää arvonsa pitkään, mutta on kallis. Ja koska 3xxx sarja on halpa/teiniluuri se löytyy aika monelta alle 16-vuotiaalta. Itse en aio palata tuohon teini sarjaan, ellen sitten 3300:a osta.. Eli ottaisin 8310:n.

3. Tee

Tykkäykset:
    1
    Ota ihmeessä 8310. Mukavan pieni ja näpsäkkä.

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kämppis tossa vaihto just 8310:n 3510i:n ja on olluterittäin tyytyväinen...itsekkään en näihin kunnon teiniluureihin enää palaa (en laske 3650:aa siihen jo pelkästään hintansa ja ominaisuuksiensa takia)

5. .kullankaivaja.

Tykkäykset:
    0
    Juu, näin olenkin vähän ajatellut. Tosin olen itse vähän teini-iässä [[en ole kuitenkaan mikään teiniXkana :p]], joten se olisi minun ikäiselleni parempi se 3510i, tai siis enemmän niitä on kuin 8310:ia minun ikäisilläni, mutta ei tee kauheasti mieli ostaa sitä, vaikka siinä värinäyttö ja ne polyfoniset soittoäänet on. Tuntuu juuri siltä, että se menettää arvonsa. Isälläkin ollut se 8210 aika pitkään, pari kolme vuotta, ja vieläkin saisi jotain 70-80 euroa. Niin ainakin liikkeessä sanottiin :).

6. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    yks kamu myi kans tos hiljattain 8210:n huuto.netin kautta ja sai siitä muistaakseni 110€ joten kyllä se arvonsa on pitänyt

7. .kullankaivaja.

Tykkäykset:
    0
    Oho, kylläpäs paljon sai :O!

8. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    oon kyl huomannut että huudosta saa vaikka mitä kuinka kovaan hintaan tahansa [se ei oo tyhmä ketä pyytää vaan se joka maksaa d:eek:)].

esim sillon ku olio jo hetken ollut 3310 99€:n hintaan myynnissä niin joku näytti ostavan huudosta käytetyn 3310:n hintaan 140€ :)

9. .kullankaivaja.

Tykkäykset:
    0
    Järkeviä ne jotkut :D.

10. lada-v8 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse suosittelen ehdottomasti 8310:iä! Pieni, hyvä näyttö, vaikka ei värinäyttö olekkaan, kohtuu hyvät ominaisuudet ym.

Ps. Minulla on ollut myös 3510i...

Jaa tämä viestiketju