1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti Kummallista toimintaa Saunalahden Xtra -palvelussa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja TharDen, 17/9/05.

  1. TharDen

    Liittynyt:
    4/3/03
    Viestit:
    134
    Tykkäykset:
    0
    Otin alkukesästä puhelimen ton xtran kautta ja sehän tilttas alta aikayksikön. Lähetin sitten sen huoltoon koska se tähän palveluun luonnollisesti kuuluu.

    Saunalahtihan ilmoittaa huoltoajaksi n. 5 arkipäivää, itse sain puhelimeni takaisin 24 arkipäivää myöhemmin (eli reilu kuukausi). Meinas mennä hermot mut ei siinä mitään, pääasia et puhelin oli nyt omassa taskussa ja toimi.

    Paitsi ettei toiminut!
    Täysin sama vika osottautui olevan puhelimessa ja puhelin oli käytännössä käyttökelvoton. Soitin saunikselle ja käskivät lähettämään takaisin. No minäpä lähetin ja taaaas odottelemaan, 5arkipäivää - ei mitään, 15arkipäivää - ei mitään.

    Alko taas vintillä vähän kuumentua ni soitin sitten Xtran aspaan. Erittäin ystävällinen tyttö lupasi ottaa asiasta selvää ja soitella takaisin.
    Seuraavana päivänä tuli tekstiviesti et puhelin on edelleen huollossa (yllätys) ja odottaa uuden softan saapumista.
    Huoltoaikataulua ei ole päätetty.

    Siis mitä vittua! mun puhelin kökkii jossain huollon laatikossa ja odottaa et Motorola sais pukattua ulos jonkun uuden softan.
    Soitin aspaan ja ilmoitin et olen valmis kyllä ottamaan vastaan ihan uudenkin puhelimen (koska sen mahdollisuuskin on mainittu), mutta minun tapauksesssani se kuulemma ei ole mahdollista.

    Perkeleen eksta.
    en suosittele.
     
  2. karkka

    Liittynyt:
    2/8/02
    Viestit:
    605
    Tykkäykset:
    2
    Tervetuloa joukkoon. Kannattaa lopettaa pään hakkaaminen seinään ja vaihtaa toiselle palveluntarjoajalle heti kun se on mahdollista.

    t: Karkka
     
  3. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Joudutko myös maksamaan kk maksua, vaikka sinulla ei ole itse tuotetta(toimivaa puhelinta) käytössäsi?
     
  4. Jussi2000

    Jussi2000 Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    22/6/02
    Viestit:
    6950
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Vaadi tilalle toimiva laite jos kerran korjaus ei onnistu, luulisi olevan helpompaa antaa uusi tilalle. Kuukausivuokrat ja laskut on tietysti pyörineet normaalisti, huomaa se että vaadit ainakin huoltoajalta pidennystä sopmukseen.
     
  5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

    Liittynyt:
    21/6/02
    Viestit:
    42688
    Tykkäykset:
    363
    Hmm. vaatisin enemmin hyvitystä tuolta ajalta kuin pidennystä.
     
  6. espenleka

    espenleka Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    10/12/04
    Viestit:
    3304
    Tykkäykset:
    0
    Kirjallinen reklamaatio lienee hyvä tehdä tässäkin tapauksessa. Ainakin laskutusongelmissa se auttaa.
     
  7. Matias

    Liittynyt:
    19/12/04
    Viestit:
    14
    Tykkäykset:
    0
    Mikä malli on ollut kyseessä? Nokian parissa mallissa on ollut softa ongelmia ja uusi päivitys saapuu vasta lokakuussa.
     
  8. Korma

    Liittynyt:
    30/8/05
    Viestit:
    198
    Tykkäykset:
    0
    Tuskin Nokia tässä tapauksessa, sillä kysyjä manailee Motorolaa tekstinsä loppuosassa. Eli kyseessä on joko V180, V547 tai V3.
     
  9. TharDen

    Liittynyt:
    4/3/03
    Viestit:
    134
    Tykkäykset:
    0
    Joo Moton V3 on kyseessä.

    Enkä aio vaatimaan lisäaikaa sopimukseen, hyvä vaan et pääsee jossain vaiheessa tosta eroon, mielummin mahdollisemman aikaisin.
    Eikä tältä huoltoajalta oo tarvinnut kk-maksuja maksella, ovat nöyrästi hyvittäneet ne. :) Kuten kuuluukin.

    Mut mietin vaan kuinka kusessa joku Maija Meikäläinen olisi jolla ei ole toista puhelinta varalla.. Puhelin tilttaa ja lähtee huoltoon, Maija jää kuukausiksi ilman puhelinta!
     
  10. Korma

    Liittynyt:
    30/8/05
    Viestit:
    198
    Tykkäykset:
    0
    Mikä siinä sun sopimuksessa esti sen, ettei Saunalahti antanut uutta puhelinta tilalle, etkös sä näin tuolla aikasemmin kirjoittanut?
     
  11. TharDen

    Liittynyt:
    4/3/03
    Viestit:
    134
    Tykkäykset:
    0
    En osaa sanoa.. sanoivat vaan ettei ole mahdollista tässä tilanteessa.
    odotellaan, odotellaan.
     
  12. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    4932
    Tykkäykset:
    19
    Saunalahden asiakaspalvelupalstallahan on todettu ihan asiakaspalvelun edustajan suulla, ettei tämä ole ongelma, sillä kaikillahan löytyy pöytälaatikosta nykyään joku vanha puhelin, jota voi käyttää huollon ajan.
     
  13. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Olisikohan syytä kirjata tuo oikein vuokraehtoihin? Tyyllin: "Puhelinta ei vuokrata, jollei asiakkaalla ole ennestään oma puhelinta, jota ei saa myydä sopimuksen voimassaoloaikana".... :)

    Minäkin tuonne pöytälaattikooni kurkistin ja olihan siellä ihka oikea Nokian 2110i ... mahtaisikohan Saunalahdelta löytyä toimiva kortti tuohon kapulaan, muistaakseni se söi noita 5V kortteja joita ei taida liiemmälti enää olla olemassa...
     
  14. jaska915

    jaska915 Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    19/3/04
    Viestit:
    2024
    Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Toimii kyllä ihan nykyisetkin kortit, aina välillä olen ulkoiluttanut omaa 2110i:tä Soneran, kuten myös Saunalahden MVNO-kortilla.
     
  15. TharDen

    Liittynyt:
    4/3/03
    Viestit:
    134
    Tykkäykset:
    0
    Pieni päivitys tänne..
    Puhelin saapui takaisin kotiin. :)
    Ja siis huolto kesti nyt kokonaisuudessaan 2,5kk!
    Onnea Saunalahti. Korvauksia odotellen.
     

Jaa tämä viestiketju