1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kukaan katunut?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja cetyl, 29/7/04.

1. cetyl

Tykkäykset:
    0
    Elikkä onko kukaan katunut että on vaihtanut nokian samsungiin? tai oliko nokiassa jokin tärkeä ominaisuus mitä jäi kaipaamaan vai toiko samsung lisää niitä?

2. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    En katunut ainakaan 5100 > V200. Samsung oli ihan yhtä helppo käyttää.

3. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Samsung on hyvin paljon samantyylinen käyttää kuin Nokia, ellei helpompi/parempi. En jäänyt kaipaamaan mitään, tai nyt ei ainakaan tule mitään mieleen. Eli ei se mitään kovin suurta voi olla jos sitä ei saa mieleen! :)

edit: siis 3650:sta vaihdoin E700:n.

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Eikös tässä kysyjä etsi niitä, jotka ovat katuneet vaihtoa ;) ....huoh.

5. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    En tiedä. Hän kysyi, että onko kukaan katunut ja vastasin, että en ole.
    Voihan olla, että hän on juuri vaihtamassa nokiasta samsungiin eikä ole 100% varma siitä ja haluaa kysellä muilta kokemuksia. Eihän näistä tiedä, mutta tein niin kuin parhaaksi näin.

6. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ei todellakaan kaduttanut aikoinaan mutta jälkeen päin on kaduttanut eniten että kun samppaan vaihdoin niin vaihdoin sen pois. mutta kuten allekirjoituksesta näkyy niin ympyrä on sulkeutunut ja samppa on jälleen taskussa.

7. cetyl

Tykkäykset:
    0
    Just tota tarkotin elikkä kummankinlaiset kokemukset on tervetulleita kun uskollisenan nokialaisten käyttäjänä oon harkinnu hommata ton sampan E700 tai E710 mutta kun nyt sais vielä jostain selvyyttä että kumpaan kannattaa sijoittaa ja jos ton olympia mallin ostaa niin jääkö se esim. vuodenpäästä käsiin ja eroon pääse jollain aivan pilkka hinnalla vai viedäänkö se ns. uniikki mallina käsistä vielä käytettynäkin?

8. jankro

Tykkäykset:
    0
    Ei suoranaisesti kaduttanut. Mielestäni esim. kuuluvuus on huippuluokkaa Noksuun verrattuna. Ainoa mitä kaipaan on se että Sampassa ei saa T9:iä pysyvästi pois käytöstä ja että Sampan kalenteri on liian yksinkertainen. Niin ja akku ei kestä yhtä kauaa.
    Muutoin Samppa on ylivertainen ja vaihto 6100 -> E710 lopetti yli 20 puhelinta kestäneen Mokia suhteeni.

jankro

9. KooMikko

Tykkäykset:
    0
    3 Nokialaista, joiden jälkeen vaihto Samsungin X450-malliin. Ei ole kaduttanut yhtään. Samsungiin tottuminen käy helposti Nokian jälkeen, mutta nyt kun koittaa Nokian puhelimia käyttää, niin ne ovat taasen alkaneet tuntua jotenkin kankeilta ja hankalilta tähän nähden.

Muutenkin luuri tuntuu viimeistellymmältä Nokian puhelimiin nähden, mutta makunsa kullakin. Tämän perusteella myös seuraava puhelin tulee aikanaan olemaan Samsung.

10. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos kyse on saada mielipiteitä siihen, pitäisikö Sinun vaihtaa samppaan niin parhaiten saat sen selville kokeilemalla. Vaihtoehtoisesti laita nokia alueelle pystyyn sama topic, sieltä voisi tulla hieman eri kommenttia :)

Mutta kun kaikilla on hieman oma logiikka ja mieltymykset niin vain kokeilemalla itse se selviää. Yleisellä tasolla en voi vastata sillä vaikka olen nokian puhelimia käyttänyt, en niitä koskaan ole kuitenkaan omistanut.

Ps. pirun hyviä luureja ;D

11. paerikss

paerikss Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 3 + & Gear
    mulla on ollut C-100, X-100, SGH-S300M ja nyt E-700. yhdessäkään noista ei ole ollut mitään huomauttamista. nokian malleista olen myös koittanut lähes kaikki (kuten myös se:n), ja kun asiaa äsken funasin, niin samut on aina pisimpään ollut käytössä.

hankin hiljattain E-700:en ja nyt tuntuu että hyvän kännykän etsintä on loppu, olen siihen siis erittäin tyytyväinen (käytössäni on myös kokoajan 5100). vaihdellaan sitten vaikka kolmos luuria :)

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse nokialaisia kohta 10v korjanneena ja myyneenä vaihdoin Samppaan enkä ole hetkeäkään katunut, toimii paljon paremmin kuin nokialaiset. Sain myös 2 veljeä houkuteltu Sampan käyttäjiksi ja tyytyväisiä ovat olleet koska ekaa kertaa puhelimet joissa ei mitään vikaa.

13. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa

Onko näin? Kyllä se sit taitaa olla Samsungin hankinta sittenki edessä... Mä oon käyny läpi seuraavat: 5110, 6150 Panasonic GD92, 6210, 6510, SE T68i & Z600 ja Siemensit S55 & SX1, ja joka ainoa on käyny huollossa. (Tosin S55 ei vielä mutta sekin mennee pian, tarvetta on.) Oliko veljilläsi sit montaki puhelinta joissa oli vikaavikaavikaavikaa....? :)

14. Cloud 9

Tykkäykset:
    0
    No täytyy sanoa että kyllä vähän kaduttaa, kun Nokiassa oli kamerat ja symbianit. Ja mulla oli jossain vaiheessa hirveä nokia 36xx boikotti. En tiedä miksi. Mutta syy miksi vaihdoin oli että tuo 3660 oli hirvee möhkäle ja mua alkoi turhauttaa kun en saanut mitään kulkeen puhelimen ja PC:n välillä, ei ole USB ei ollut rahaa IRDA:an ja datakaapeli ei ole saatavilla 36xx puhelimiin. Mutta nyttemmin olisi mahdollisuus tiedonsiirtoon puhelimen ja PC:n välillä :(. Ja toisekseen mä en tienny puhelimista vielä mitään ennen kun mä rekisteröidyin matkapuhelinfoorumille =). Olis kannattanu ostaa siis kakkospuhelimeksi joku pieni simpukka ja ajatella järkevämmin, mutta ei!

Siis ja nythän oli kyse vaihdosta nimeltä 3660- > Samsung sgh-s300m

Voi Hylky mikä vuodatus!

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Veljillä on ollut useita puhelimia ja jokaisessa on ollut jotain vikaa. 5110, 6210, 8210 nyt ainakin tulee mieleen.

16. johku_

Tykkäykset:
    0
    Ainut mitä olen todella jäänyt kaipaamaan on herätyskellon torkkukytkin. Joskus vähän ärsyttää kun pitää herätä heti ensimmäiseen soittoon. Tosin vähentänyt sängyssä lorvimista huomattavasti ;)

17. Beza

Beza

Tykkäykset:
    0
    En todellakaan ole katunut mitään, päinvastoin. Itselläni on ollut Samsung X100 n. puoli vuotta, joka on minun mittakaavassani pitkä aika kännykän omistamisessa. Nokian malleista kokeiltu miltei kaikki, eikä mikään ole mielyttänyt, mutta Samsungiin olen ollut todella tyytyväinen. Harkinnassa olisi nyt P510 tai E700. Muuten ostaisin kyllä heti E700:sen, mutta siitä puuttuu salamavalo. Njoo, ihan kuin ketään kiinnostaisi. ;) Eli, ei ole kaduttanut.

18. Rankki

Tykkäykset:
    0
    En ole katunut, mutta kaipaamaan jäin jotain.
    Edellinen puhelin Nokia 6310i
    Nykyinen Samsung X-450

Yhdistystoiminnassa kun toimin niin lähetän usein tekstiviestin usealle vastaanottajalle, tämä ryhmä muodostuu joka kerta eri ihmisistä, joiden kaikkien numerot löytyvät puhelimestani. Samsungissa hankalaa, kun täytyy tallentaa ja lähettää, sekä sitten seuraaville lähettäessä hakea joka kerta tallennetuista esiin. Pieni asia ihmiskunnalle, suuri minulle : )

Äänitunnisteita ei Sampassa ole, soittelen paljon samoille ihmisille handsfreen kautta, joten kerkisin tottumaan tähän mainioon toimintoon.

Käyntikortteina lähettelin usein puhelimeni muistista numeroita muille Nokia-ihmisille. Sampassa ei ole moista toimintoa.

Nämä kaikki voivat löytyä kalliimmista Sampoista, mutta kun tuon hätäisesti ostin, kun ajattelin, että tyttäreni kyllä ottaa pienen simpukan hoidettavakseen, kunhan ei uita sitä niin kuin minä 6310i:täni. Kun löydän jostain uudehkon 6310i:n tai Nokia valmistaa jonkun vastaavan mallin ilman kameroita ja radioita, niin Samppa vaihtaa omistajaa.

Sansung X-450 on ihan hyvä ja siro puhelin, jossa on paljon hyviä ominaisuuksia. Kaikillahan on eri tarpeet puhelimenkin suhteen.

19. Peski81

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6 Edge
    Puuttuuko kaikista Samsungin herätyskelloista torkkuominaisuus? Ja minkätyyppinen herätysääni puhelimissa on, onko tietty ääni sitä varten vai käytetäänkö soittoääniä siihen tarkoitukseen? (itse olen ostamassa luultavasti P510 luurin) Itselle Siemensissä (s55) yksi puute oli se että pystyi vaan soittoääniä käyttämään...

20. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    torkkutoiminnosta en tiedä kun en ole ikinä edes koittanut kun en tarvitse.

mutta herätysääneksi voi valita jonkun vakiosoittareista

Jaa tämä viestiketju