1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuka meinaa vaihtaa operaattoria kesälomalla???

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja niemi, 1/6/03.

1. niemi

Tykkäykset:
    0
    Niin kukas meinaa vaihtaa operaattoria nyt kesälomalla ja mihin (esim: rätinälinja, sorena, curio...) =)=)=)

2. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    ´Minä! Uutta operaattoria en tiedä mutta se ei liity mitenkään Rätinälinjaan... :) (Muistu mieleen Thelmin sigu... :))

3. TKO

Tykkäykset:
    0
    Radiolinja+Choise tuntuu vahvalta vaihtoehdolta. Nyt Soneran Privat duo, joka on minulle melko edullinen(iltaisin tulee soiteltua ja kotisoitot). Pari kaveria kun vielä saisi mukaan vaihtamaan Radiolinjaan niin ei olisi epäilystäkään ettenkö vaihtaisi (tosin avopuolison taivuttelu Soneralta on todennäköisesti vaikeinta :).

4. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    On erittäin epätodennäköistä että vaihdan operaattoria mutta ei mahdotonta. Sonera on toiminu moitteetta tähän asti ja miksi vaihtaa hyvää pois :)

5. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mä ajattelin vaihtaa ehkä DNA:han(kannattaako??) yksi syy on että Saunalahden MMS palvelu ei auennut kesäksi vaikka niin luvattiin pitäis päästä lähetteleen mms viestejä.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No way man, no way. Mulla on käytössä jo nyt mielestäni parhaimmat operaattorit joten eipä ole mitään mihin vaihtais. Oon tyytyväinen niihin ja numeroihini myös.

7. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vaihdan liittymää kun se ikinumero hässäkkä tulee käytäntöön,eli ilmeisesti heinäkuussa..? Vielä en ole päättänyt mihin vaihdan.Tällä hetkellä käytössä on sonera.Vaihtoehtona kaikki muut paitsi dna ja sonera.

8. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    En taida vähään aikaan vaihtaa operaattoria, ellei sitten esim. työnantajasta johtuen sellainen kannattaisi. Nyt en paljoa nimittäin keksi valittamista nykyisestä Radiolinjasta, vaan olen sen sijaan olen melko tyytyväinen.

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Numerot säilyy, mutta miksi vaihtaa jos on tyytyväinen. Itse ajattellin kuitenkin sitä DNA:ta kokeilla. Eipä siinä mitään häviä ja ainahan voi palata vaikka vanhaan takaisin...

10. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei ole mitään tarvetta vaihtaa operaattoria. Radiolinja ykkösenä ja aina mukana kulkevana sekä Sonera ja Saunalahti (+ lypsyliittymät) siihen päälle on tällä hetkellä varsin hyvä ratkaisu itselleni. :)

11. manni

manni

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Kesäkuun lopulla ainoaksi liittymäksi jää Radiolinja. dna:lle ei mitään tarvetta, kun GPRS-hinnoittelun muuttivat.

12. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen sen verran tyytyväinen Soneraan ja 10 €/kk hyvityksiin jotka jatkuvat ainakin jouluun asti että en ole vaihtamassa jos ei jotain mullistavaa tule eteen...

13. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Nussitaanpa alkuun pilkkua...
    Cubio.
    Sonera Privat Duo.

Itse EHKÄ SAATAN ottaa Cubion Soneran rinnalle (jos heillä nyt siis gprs pelaa), sitten kun ikinumerot tulee. dna:sta Cubioon. Eli otan Cubion liittymäni siis nykyisen dna:n numerolle.

14. topiz

Tykkäykset:
    1
    Kyllä taitaa liittymä lähteä vaihtoon meidän perheessä kaikilla. Vielä on paha sanoa, että mihin. Operaattorit tarkistavat varmasti hintojaan heinäkuussa.

15. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ei ole näillä näkymin tarvetta vaihtaa operaattoria.

Löytyy ykkös ja kakkosliittymä, jotka kompensoivat hyvin toisiaan kuuluvuuden ja palvelujen sekä hinnan suhteen.

Yksikään operaattori ei valitettavasti tarjoa sellaista kokonaisuutta, että olisin täysin tyytyväinen vain heidän asiakkaanaan.

16. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    tossa pariviikkoa sit otin toisen dna:n kakkos luuriini enkä oo kesän aikana enkä senkään jälkeen vaihtamassa dna:ta pois...ja tuskin vaihdankaan ennen kuin dna lähtee pois tai tulee joku niiiiiiiin halpa liittymä että!

17. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Radiolinja tulee heti DNA:n tilalle kun numero pysyy. E-P:n Yrittäjiltä saa 93 e puheaikaa vuosittain, tarjoussydeemien lisäksi.

18. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Taitaa heinäkuussa vaihtua Sonera Radiolinjaan tai Teliaan...

19. Boeing

Tykkäykset:
    0
    Taitaapa kuules olla Telia historiaa heinäkuussa,.

20. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    No sitten radiolinjaan. :)

Jaa tämä viestiketju