1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuinka siirretään e365:n datakaapelilla kuvia yms..

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja andy-85, 17/3/04.

1. andy-85

Tykkäykset:
    0
    Eli osaisko joku kertoa, miten datakaapelilla siirretään kuvia, soittoääniä yms. tietokoneelta puhelimeen?

Tietokone ei tunnista koko puhelinta, kun sen laittaa johdolla kiinni..Kysyy ajureita ja kun laittaa softa cd:n sisään niin ei löydä mitään, joten mistäs ajurit?

2. one

Tykkäykset:
    4
    Sama ongelma mulla, ajattelin jo että se piuha ei yksinkertasesti toimi kun ei lähtenyt pelittämään. (ostettu ebaysta, myyjä singaporessa) Tuolta ainakin saisi jotain ajureita -> www.mobileaction.com mut enpä oo ainakaan vielä saanu toimimaan, windows vaan sanoo että unknown device kun heittää piuhan kiinni. Mulla ainakin oli ohjeissa että ajurit pitäs laittaa ennen piuhaa. Jos jollain on mitään pienintäkään vinkkiä mitä kannattais yrittää ni ehdotuksia otetaan vastaan..

3. andy-85

Tykkäykset:
    0
    Oli ne ajurit sittenkin siellä levyllä, mutta kone ei tunnistanu niitä, niin ne piti itse penkoo sieltä, kun ohjelma kysy niitä asennusaiheessa..Joten sain toimimaan sen kuitenkin.

Jaa tämä viestiketju