Kuinka proto testaajaksi?

Switch

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
Eli onko mitenkään mahdollista päästä Nokian kännyköiden proto testaajaksi? Pystyykö ilmoittamaan itseään johonkin, että olisin vapaaehtoinen? Vai ottaako Nokia testaajansa vain työntekijöistä ja heidän perheen jäsenistään?

muokkedee

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Työntekijät niistä testaavat. Joskus Nokia lähettelee kirjeitä Club Nokialaisille, jos olisi halukkuuta testata jotakin uutta mallia, mutta todella harvoin. Eli töihin Nokialle niin voit päästä joskus jotakin testaamaan :)

Switch

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
muokkedee sanoi:
Eli töihin Nokialle niin voit päästä joskus jotakin testaamaan :)

*möreä ja sarkasminen ääni* Ja sinnehän on niin helppo päästä... ;)
Olen muuten laittanut rastin siellä Club Nokian kotisivuilla siihen kohtaan, että he lähettävät tekstiviestinä minulle tietoja yms. Olen ollut n.1 vuoden jäsen, ja n. ½ vuoden ajan ollut se rasti siinä kohdassa, mutta ei ole tullut mitään. Onko muille tullut?

Jollemi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Kaikenlaisia kapuloita
Ei oo kyllä tullu montaa viestiä täs muutaman vuoden aikana...

Kotkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24
Puhelinmalli
IPhone 7
Eipä sieltä kyllä juuri mitään tule... no nyt tais tulla mainosemail tästä nokiagamesta. Aika farssihan se on koko klubi.

Switch

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
Kotkis sanoi:
Aika farssihan se on koko klubi.

Paitsi se PhotoZone palvelu on varmaan aika mukava, varsinkin sitten kun saa kamerapuhelimen... ;)

Miten muuten teidän kaverit sitten on päässyt proto testaajiksi? Isä/äiti töissä Nokialla? Vai itse töissä Nokialla?

Kotkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24
Puhelinmalli
IPhone 7
LPR-guy sanoi:
Miten muuten teidän kaverit sitten on päässyt proto testaajiksi? Isä/äiti töissä Nokialla? Vai itse töissä Nokialla?
Kyllä ne mun käsityksen mukaan on kaikki työntekijöitä? No ainakin se yksi, jonka minä tunnen, on työntekijä.

jml

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Firman työntekijäthän niitä testailevat - tämä jo ihan kilpailusyistäkin. Lisäksi puhelinoperaattorit, erilaisten mobiilisovellusten kehittelijät, mobiilipalvelujen tuottajat ja monet muut luurien kanssa puuhastelevat tahot saavat julkaisemattomia, mutta jo beta-vaiheessa (ei siis mitään protoja) olevia puhelimia testauskäyttöönsä.

Näitä uutuusluureja nämä mobiilipuljujen 20-vuotiaat toimitusjohtajat (heh) sitten kännispäissään esittelevät baareissa suureen ääneen (ai mutta tämä aikakausihan taitaa olla jo pitkälti ohi).

kellotin

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Ei ole tullut tekstiviestiä. Mutta tänään tuli postissa Club Nokialta kirje. Siinä vain kerrottiin että jäsynyys jatkuu. Plus siinä kehuttiin kuinka Nokia Careline palvelee ongelma tilanteissa. Ja pask...

Ewert Oktan

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
112
Vaikeaa on päästä testaamaan uutuuksia, jollei omaa edes jonkinlaisia kontakteja Nokiaan. ( ja onhan niitä muitakin valmistajia :) )
Club Nokiasta sellaista, että kaveri liittyi jo ainakin 4 vuotta sitten jäseneksi, mutta viime viikolla tuli jäsenyyskortti.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
ewert sanoi:
Vaikeaa on päästä testaamaan uutuuksia, jollei omaa edes jonkinlaisia kontakteja Nokiaan. ( ja onhan niitä muitakin valmistajia :) )
Club Nokiasta sellaista, että kaveri liittyi jo ainakin 4 vuotta sitten jäseneksi, mutta viime viikolla tuli jäsenyyskortti.

Oon ollut myös nelisen vuotta "klubissa" enkä vieläkään saanut korttia :D. Enkä enää edes omista nokian kännyä :). Mutta Samsungin se klubi, niin sieltä otetaan suuri osa testaajia. Se kait luki jopa niiden ehdoissa tai jossain (siis olen lukenut jostain että näin on), myös sitten yrityksen sisäiset testaajat testaa ja kuten joku mainitsi niin operaattorien kehittäjät testailevat niitä

veppis

Supermoderaattori
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
619
AT sanoi:
Mutta Samsungin se klubi, niin sieltä otetaan suuri osa testaajia. Se kait luki jopa niiden ehdoissa tai jossain (siis olen lukenut jostain että näin on), myös sitten yrityksen sisäiset testaajat testaa ja kuten joku mainitsi niin operaattorien kehittäjät testailevat niitä

Jos clubilla tarkoitat www.samsungaccess.com palvelua, niin sehän on melkein yhtä kuollut kuin Club Nokia. Ellei kuolleempi. Puolen vuoden aikana yksi ainoa päivitys koko saitille (ja sekin kilpailu), eikä minkäänlaista sähköpostia tai muuta sieltä. Tapahtumatkin keskittyvät muihin Pohjoismaihin kuin Suomeen. (No se nyt ei tietenkään ole yllätys.)

Idea ainakin hyvä, toteutus...

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
veppis sanoi:
AT sanoi:
Mutta Samsungin se klubi, niin sieltä otetaan suuri osa testaajia. Se kait luki jopa niiden ehdoissa tai jossain (siis olen lukenut jostain että näin on), myös sitten yrityksen sisäiset testaajat testaa ja kuten joku mainitsi niin operaattorien kehittäjät testailevat niitä

Jos clubilla tarkoitat www.samsungaccess.com palvelua, niin sehän on melkein yhtä kuollut kuin Club Nokia. Ellei kuolleempi. Puolen vuoden aikana yksi ainoa päivitys koko saitille (ja sekin kilpailu), eikä minkäänlaista sähköpostia tai muuta sieltä. Tapahtumatkin keskittyvät muihin Pohjoismaihin kuin Suomeen. (No se nyt ei tietenkään ole yllätys.)

Idea ainakin hyvä, toteutus...

Niin, onhan sekin kuollut sinänsä, mutta saksalainen kaveri kyllä sai aikoinaan S100:n sieltä samoin venäläinen kaveri testasi MTC:n verkossa A300:aa

Vec

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
jml sanoi:
... mutta jo beta-vaiheessa (ei siis mitään protoja) olevia puhelimia testauskäyttöönsä.
Kyllä ne kaikki testauskäyttöön annetut puhelimet on nimenomaan protoja. CE-laitteita saa sitten kaupasta.

Thelmi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Harvoinpa on tullut club nokialta viestejä. Kysyivät kuitenkin haluaisinko testata 7650:ä ja vastasin myöntävästi. Ei mitään sen jälkeen toistaiseksi ole tullut vastaukseksi.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Mulla on ainakin kolme kappaletta voimassaolevia Club Nokian jäsenkortteja. Rekisteröitynyt olen kuitenkin vain kerran.

Top Bottom