1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuinka poistaa ja uudelleenjärjestää kuvakkeita WM6:n "start"-menussa?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja Pride, 8/10/07.

1. Pride

Tykkäykset:
    0
    Osaa ohjelmista en pysty poistamaan "remove programs"-valikon kautta. Kuvakkeet häiritsevät "start menun" alla. Mistä nuo pitää poistaa? Ovatko ne yksinkertaisesti jossain kansiossa, johon en vain sattunut törmäämään?

Onnistuuko kuvakkeiden ja kansioiden uudelleenjärjestely?

2. K@rtsa Vieras

Vain itse asennetut ohjelmat pystyy poistamaan "remove programs".issa! ne näkyy siellä, muut ohjelmat on itse rommissa ja niitä ei voi poistaa(vain jos osaa kokata pystyy ne poistamaan jotka on rommissa)
    Tarkoitatko ne joka tulee heti "start" ja "today" alapuolella? nehän voit poistaa, kytkeä pois päältä Settings->Personal->Menus ja otat ruksit pois niistä kohdista missä ruksi on. Niiten uudellen järjestäminen onnistuu ilmeisesti kun menet File Explorerilla My device->windows->startup kansioon ja muutat niitten paikkoja
    näin ilmeisesti homma toimii, en ole kokeillut sillä yritän välttää turhia rekisteri merkintöjä, jotka sitten ajan saatossa vain hidastaa laitetta.

3. Pride

Tykkäykset:
    0
    Ei mulla ilmesty "remove programsin" alle läheskään kaikki asennetut softat. Arviolta puolet.

Nokialaisissa s60:ssä ikonien paikkoja pystyi muuttamaan näppärästi, luomaan uusia kansioita jne - jonne kuvakkeita sai heitellä halujensa mukaisesti. Diggasin siitä kun sain s60:ssa tehtyä valikon, jossa näkyivät 9 kuvaketta (ei scrollausta), joista suurin osa kansioita. Näihin kansioihin järjestin taasen softat. Samsungissa start-menun alla on about 4 sivua tavaraa (8 ikonia / sivu). Hajottavaa kaivaa sieltä viimeiseltä sivulta sitä haluamaansa softaa yms.

4. Pride

Tykkäykset:
    0
    Niin ja settingsin alla minulla ei ole "personal" valikkoa ollenkaan.

5. mae

Tykkäykset:
    0
    mene windows/start menu/programs kansioon josta löydät nuo linkit, sinneppä voit sitten tehdä mieleisesi kansiot joihin linkit siirrät, järjestystä en ole onnistunut vaihtamaan, on aina aakkosjärjestyksessä.
    Onnistuu helpoiten activesyncillä kun otat valikosta explore niin saa ihan tietokoneella tehtyä homman.

6. Pasteur

Pasteur

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Xperia Z
    Muistaakseni ActiveSync ei kyllä päästä käsiksi windows kansioon... voin olla väärässäkin. Vista on mukava kun se mounttaa luurin automaattisesti ikäänkuin muistitikuksi ja päästää sisään kaikkiin kansioihin. Mutta juuri näinhän homma tosiaan hoituu!

Jaa tämä viestiketju