1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuinka pian Saunalahden puhelut kirjautuu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 22/10/03.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Hei
    Huomenna saan uuden saunaladen liittymän. Kuinka pian lähettämäni tekstiviestit ja puhelut kirjautuvat sivulla olevaan puhelu- ja tekstiviestierittelyyn?

Maksaako liittymätyypin vaihto, jos ensin valittu liittymä ei tunnu sopivalta?

2. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Mulla näkyy nyt puheluerittelyssä tänään klo 11.00 lähetetyt tekstiviestit. Sen jälkeen ei ole tullut puhelinta käytettyä, niin en tiedä kuinka lyhyellä viiveellä ne tuonne kirjautuvat.

Liittymätyypin vaihto on hinnaston mukaan 7,40e.

3. mjitla

Tykkäykset:
    0
    Entäpä miten saa tunnukset oma.saunalahti.fi käyttöön?

4. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Tunnukset

Tunnukset Oma-Saunalahti-sivulle saa liittymätilauksen yhteydessä. Ne tulee muistaakseni tekstiviestillä. Salasanan voi sitten käydä vaihtamassa mieleisekseen.

Minä puolestani kysyisin Saunalahden wap ja gprs-asetuksista. Miten ne saa. Yritin tilata soittoääntä, mutta kysyy ip-osoitetta.

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Re: Tunnukset

Asetukset löytyvät Saunalahden sivuilta, www.saunalahti.fi.

6. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kirjautumisen kesto vaihtelee noin puolesta tunnista muutamaan päivään. Viime aikoina on toiminut useimmiten ihan hyvin eli lähempänä tuota puolta tuntia.

7. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Käytännössä puhelutiedot näkyvät oma.saunalahti.fi :ssä sillä nopeudella kun tiedot kerääntyvät verkosta. Parhaimmillaan viive on vain muutamia minuutteja. Aikaisemmin tilanne oli täysin toinen, puhelutietojen siirrossa oli huomattavia viiveitä. Asia on kuitenkin saatu korjattua viime keväänä yhdessä verkko-operaattorin kanssa kuntoon...

T: Panu.

8. jarkkoo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS @ Saunalahti
    Vaikka vaihtaa oma.saunalahti.fi:n kautta? Hmm, ei ollut mainintaa moisesta kun itse liittymätyyppini kuukaus-pari sitten vaihdoin, eikä näy laskussakaan kyllä.. Ainakaan vielä :)

9. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kuten sanottua, niin hinnastosta tuon bongasin. Nyt kun kävin katsomassa oma.saunalahti.fi -sivuilla, niin siellä näköjään sanotaan, että liittymän vaihto maksaa 5e/liittymä.

10. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Hieman ohi aiheen, mutta liittyy tuohon Saunalahden puheluerittelyyn. Eli nyt huomasin sinne ilmestyneen "Kotimaan MMS sähköpostiin". Olen noita testimielessä neljä lähettänyt ja tuon mukaan niitten hinta on 0 euroa yhteensä? Eikö sen pitänyt olla 0,35 euroa / kpl? Hyvä näin, ei tarvitse laskuttaa. Mutta missä sitten näkyvät sitten näkyvät toiseen puhelimeen lähetetyt MMS-viestit?

11. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Samaa minäkin

Samaa minäkin ihmettelin. Itse kokeilin myös tuota MMS viestien lähettämistä. Hyvin toimi, mutta hinnoittelu erittelyssä ihmetytti.

Jaa tämä viestiketju