1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuinka näkee puhelimen (CF62) softaversion?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja a3, 13/11/05.

1. a3

Tykkäykset:
    0
    Siis mistä tuon näkee? Käyttöohjeista en löytänyt. Täällä on epäilemättä ollut asiasta puhetta n+1 kertaa mutta vastauksen löytäminen haulla on aika toivotonta.

Entä onko olemassa mitään keinoa parantaa luurin suorituskykyä tekstarin kirjoituksessa? Vaikuttaako vapaan muistin määrä ollenkaan kirjoituksen nopeuteen? Jostain vanhemmasta CF62-threadista luin että joidenkin mielestä puhelin ei kovin häiritsevästi tahmaa kirjoitettaessa, mutta itse olen kyllä eri mieltä. Ei tarvitse edes kirjoittaa mitenkään erityisen nopeasti, kun puhelin jo tulee parin merkin (!) "viiveellä" perässä, varsinkin kun viestiä on jo jokunen rivi kirjoitettuna. Sen tavallisen "Siemensmäisen" hitauden vielä sulatan, mutta en oikein sitä, että puhelin arpoo vielä edellistä merkkiä kun olen jo antanut sille uuden ja alan naputella sitä seuraavaa. :O

Puhelimeni on se musta versio, eli tuskin softakaan ihan niitä ensimmäisiä on. Kovin pahoja ongelmia ei ole ollut, mutta tuo hitaus todella ärsyttää.

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    *#06# ja info

Toimiiko?

3. a3

Tykkäykset:
    0
    Toimii, kiitos. Näkyy tuo softa olevan versio 21.

Jaa tämä viestiketju