1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuinka monta kaveriasi mukana PGone toiminnassa?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja FinlandiaVodka, 30/10/03.

1. FinlandiaVodka

Tykkäykset:
    0
    Nyt kun vihdoin sain luettua nuo sadat viestit aiheesta, niin ajattelin kysyä kaikilta vastustajilta ja puoltajilta paria asiaa, joihin toivon kaikkien vastaavan rehellisesti ja yhtään asiaa liioittelematta:

1. Kuinka monta kaveria sinulla on lähtenyt mukaan PGone bisnekseen (mukaanlukien NaturesOwnista mukaan tulleet/liittyneet)?

2. Kuinka moni heistä on saanut yli 10kpl liittymiä kaupaksi ja kuinka moni on pystynyt myymään yli 2kpl 700€ aloituspakettia (molempiin jalkoihin)?

Itse tiedän kahdeksan varmasti mukaan lähtenyttä henkilöä, joista kolme on ollut aikaisemmin naturesownissa. Noista kahdeksasta henkilöstä 2 uutta myyjää on saanut neljä. Liittymiä kaikki väittää myyneensä kymmeniä liittymiä, jota tosin epäilen muutamien kohdalla.

Itselleni on tullut ainakin pari ehdotusta tulla tutustumistilaisuuksiin ja yhteen kahvitilaisuuteen osallistuinkin, noin yhden tunnin "paasaamisen" jälkeen oli jo melkein avaamassa lompakon nyörejä, kun vavahduin ja sanoin myyjälle, että "harkitaan" (tämä tapahtui touko-kesäkuun vaihteessa).

Pari viikkoa sitten, kun osa noista 6:sta henkilöstä koitti kaupata liittymää minulle, satuin vahingossa kysymään, että kestääkö liittymän avautuminen yli 2 viikkoa kuten dna:lla on minun kohdallani ollut tapana, eivät he osanneet antaa tarkkaa aikataulua, muuta kuin että "lokakuussa varmasti aukeaa!". Noh tyttöystäväni ja pari muuta henkilöä otti liittymän silloin pari kolme viikkoa sitten ja on odottanut liittymän avausta siitä lähtien, itse en liittymää aukaissut.

Nyt kun kuukausi on lopuillaan ja armas aika koittaa, niin milloin nämä PGone littymät oikein toimitetaan asiakkaille, jotka niitä ovat jo kotvan aikaa odotelleet? Edellisissä viesteissä joku "myyjä" mainitsi Joulukuun! Mitä ihmettä?! Eikö lokakuu pidäkkään paikkaansa? :) Itse en ole mikään pessimisti, mutta jos ennen tammikuuta (=joulukuun aikana) näen liittymän ja sen palvelut toiminnassa, niin olen erittäin positiivisesti yllättynyt.

ps. Onneksi tyttöystäväni ja muitten PGone-liittymien ottajien nykyiset liittymät eivät ole menneet ainakaan kiinni :) sehän olisikin mukava ylläri, että liittymät oltaisiin suljettu jo ennen kuin SIM-koritit ovat tulleet postissa.

Toivon että kaikki asianomaiset vastaisivat mahdollisimman todenmukaisesti.

Kiitos! :)

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Joulukuustahan tuolla tosiaan horistiin "viimeisimpänä" tietona. Mitenkähän meinaa pgfree toimia tilanteessa, sillä allekirjoitettu sopimus alallahan on voimassa vain 3kk päiväyksestä, jos liittymäsopimukset vanhenevat ennenkuin palelua kyetään toimittamaan asiakkaalle, näinköhän meinaavat silti yrittää kahmia asiakkaan itselleen?

3. FinlandiaVodka

Tykkäykset:
    0
    Hyvä että kerroit tuon 3kk rajan. Nyt on ainakin yksi varma päivämäärä mitä odotella ja ihmetellä. Tosin toi joulukuu on pakko olla se viimeinen deadline muutenkin, koska loputkin ihmiset jotka täällä lukevat näitä keskusteluja tajuavat, että jotain on todella pielessä, jos liittymien saanti on lykkääntynyt jo muutenkin elokuusta joulukuuhun!

Tuo elokuu oli se eka kerta kun minulle myyjä lupasi että liittymäsopimus on "kohta" valmis ja SIMmit lähtee postiin ihan kohta:) Tosin nämä neuvottelut eri operaattoreiden (radiolinja,sonera) kanssa, tietenkin viivästyttivät liittymän ulos saantia.

Saa nähdä miten osakejutun kanssa menee, tuleeko siitäkin parin kuukauden viive liittymien avaamiseen, esim ensi tammi-helmikuuhun asti :)

4. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Yhtä tuttavaa on houkuteltu mukaan, ensin oli hyvinkin kiinnostunut, mutta sitten totesi, että parempi jättää väliin.

Ehkä fiksukin päätös?

5. FinlandiaVodka

Tykkäykset:
    0
    Luulen että vastaus tuohon viisauteen tulee tammikuuhun mennessä :)

Ilmoittelen itsekin jos oikesti joskus tulen näkemään sen PGonen SIM-kortin ja voin vaikka skannata sen tänne sivuille todisteeksi, siis sitten kun se tulee.. kuukauden päästä.. varmasti... ;)

6. dreamy83

Tykkäykset:
    0
    ei kiinnosta

En oikein allekirjoita tota suoramarkkinointiroskaa, jota PG One yrittää lykätä. Vaikuttaa jo tuo liittymien avautuminen varsin arveluttavalta.

Ja mikäli oikein olen ymmärtänyt, on joku Saunalahti TasaPlus hinnoiltaan ainakin lähes samaa tasoa niin kyllä mieluummin asiakkaaksi itsekin olisin Saunalahdella tai ihan millä vaan muulla selkeällä operaattorilla.

Ja mitä siihen tulee, moniko kaveri on lähtenyt mukaan, niin vastaus on tasan nolla. Tämä ehkä jo siksikin, että kovinkaan moni kaveri ei ole kauhean kiinnostunu kännyköistä tai liittymistä eikä niiden myynnistä.

7. jogilius

Tykkäykset:
    0
    Ennen NO:ta tuntemistani ihmisistä tiedän vain 3, jotka on Sevenissä mukana. NO:ssa oli mukana useampia (yli 10 vissiin), mutta niistä ei tainnut noita kolmea lukuunottamatta kukaan lähteä Seveniin mukaan.

Mitä liittymiin tulee, niin eilen sain vihdoin luultavasti hoidettua DNA:han vaihdoksen, mitä oon jo aboot 2 kuukautta yrittäny, mutta liittymänhaltijuussähläyksien vuoksi on siirtyny eteenpäin. Ens viikosta pitäis sitten alkaa päästä nauttimaan 90€:n ilmasista puheajoista, ja kun käytännössä voin puhua runsaan tunnin joka kuukausi pelkällä 3 vai 4€:n kuukausimaksulla, niin eipä kyllä mikään liittymä mun puhemäärillä tule olemaan pitkään aikaan edullisempi.

8. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Mun kavereista kaksi on hommassa mukana. Toinen ainakin liittyi jo NO:n aikana mukaan hommaan ja yritti saada muakin värvättyä, toisesta kaverista en tiedä, menikö vasta Seveniin vai kerkesikö jo NO:iin liittyä (ainakin hän on tämän ensin mukaan lähteneen kaverini alalinjassa).

Sitä en tiedä, kuinka paljon ovat saaneet porukkaa mukaan tai liittymiä myytyä, en ole ollut yhteyksissä kumpaankaan muutamaan viikkoon.

9. juppelis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Ei mulla mitään kavereita ole, joten vastaus on nolla.

10. vonkaus

Tykkäykset:
    1
    Työpaikallani 12 ihmistä (24-55v) eikä kenellekään ole tarjottu, mutta ei kukaan myöskään halua ottaa. Yleinen mielipide huvittuneen välinpitämätön "Tupperwarea..." ja "Kusetusta..." . Ilmaisia lounaitahan ei ole - ainakaan kuluttajalle.

11. North Man

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Itse tiedän n. 15 henkilöä, jotka ovat mukana tässä Seven/PGOne -hommassa. Osa noista on tienannut jo 700e:n paketeista saatavia provisioita.

Kuulin muuten n. viikko sitten, että Nature's Own alkaisi välittämään LifeDesignGroupin välityksellä Suomessa PGOne:n liittymiä. Pitääköhän edes paikkaansa? Silloinhan Suomessa olisi kaksi verkostoa, jotka myyvät/välittävät saman operaattorin liittymiä.

Hmm....

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    saaneet rahat oikealle pankkitilille?

13. North Man

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Henk. kohtaisesti itse en ole nähnyt, mutta on sanottu, että provisiorahoja on tullut. Onko se totta, mene ja tiedä. Mukava tätä VM-touhua kuitenkin on seurata :)

14. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mitään rahoja ei pitäisi olla maksettu, ainakaan rivimiehille.
    Viihteellistä draamaa :)

15. North Man

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Voi se olla niin, pitäisi kysellä pankin tiliotteita :)

Oikeassa olet, mielestäni parempaa kuin Kauniit ja Rohkeat *wirn*

16. Jasse

Tykkäykset:
    5

Okei, vielä kerran on pakko puuttua. Ei millään pahalla, mutta mitä ihmettä sä selität? Ensin palkkatulo tuli mulle sinne Sevenin sivuille ja sitten ihan normaali pankkisiirto omalle tilille. Siellä on. Piste. Onko se nyt vaikea ymmärtää. Kyllä se proviikka maksetaan ihan niinkuin luvataan. Ihme juttua säkin täällä väserrät. Pieni vinkki myös sitten sulle. Jos et tiedä miten asiat on, niin ole hiljaa.

17. North Man

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Tämä ei ollut varmaan minulle tarkoitettu, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että olisiko sinulla mahdollista laittaa esim. kuvaa tiliotteesta/kuitistia/paperista, jne. Eli jotain virallista, mistä näkisi tuon pankkisiirron sun tilillesi. Hälventäisi silloin monia epäluuloja tuota Sevenin systeemiä kohtaan. Sitähän kaikki odottavat täällä. Ole vaikka esimerkkinä muille ja näytä todisteet :) Ihan vinkkinä vain...

18. Jasse

Tykkäykset:
    5

Valitettavasti en tältä istumalta sitä saa, mutta miksi uskoisit negatiiviset jutut tästä Sevenistä, mutta et mitään positiivista? Mun sana vastaan ton toisen. Onko se niin vaikea uskoa, että sieltä tosiaan sitä rahaa saa uloskin? Toisaalta, eihän se multa ole pois jos ette usko.

19. North Man

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Hetkinen nyt sentään, en ole puhunut puolesta/vastaan tässä asiassa. Koetan pysyä puolueettomana. No, olet siis itsekin huomannut muiden epäluuloisuuden tuossa tienausjutussa. Tunnetusti kunnon esimerkki on paras vaientaja eli sinä voisit hyvin esittää oman tiliotteesi (kuvankäsittelyllä voi poistaa muut ei-halutut kohteet). Ei pitäisi olla vaikeata. Näytä pois vaan se tiliote, niin eiköhän sitten puheet muutu muilla negatiivisesta positiiviseksi ;)

20. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Tässä sevenissä mättää niin rankasti nimenomaan se, että kaikenlaista soopaa odotetaan uskottavan ilman minkään valtakunnan muuta todistetta kuin verkostolaisten kertoilemat "jutut" joita sitten voi pyörtää jälkikäteen tarpeen mukaan.

Oletusarvoisesti odotan sevenläisen valehtelevan ihan aina kun ei kykene toimittamaan jotain jolla todistaa asiansa. Ihan vain siksi, että olen jonkin aikaa tätä seuraillut sivusta.

Jaa tämä viestiketju