1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kuinka moni odottaa Nokia 6630:aa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ericman, 13/10/04.

1. ericman

Tykkäykset:
    0
    Kuinka moni muu kuin minä odottaa Nokia 6630:aa?

2. Webu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 + Saunalahti
    Minä, vaikka en ihan heti sitä saisikaan, mutta se on varmaan hyvä luuri.

Kunhan pääsisi edes kauppaan kuolaamaan :)

3. mario66

Tykkäykset:
    0
    Onko siitä olemassa jossain kuvia tai tietoja sen ominaisuuksista..?

4. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Kyllä odotan, mutta taitaa jäädä haaveeksi hintansa puolesta :'(

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
  6. Leicola

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    6s
    Jees, täälläkin odotetaan kovasti!! Heti lähtee tilaukseen ku tulee saataville!

7. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No jaa, kylla sellainen ehka tulee tilattua. 7600:n kanssa jaa osa 3G:n eduista kayttamatta. Varsinkaan kun ei ko. mallista ole juuri kuin modeemi kayttoon.

8. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Näillä näkymin ei tule hankittua ainakaan heti. Ostin 7600:n ja taloudesta löytyy lisäksi ihan päteviä S60-luureja joten polttavaa tarvetta uudelle puhelimelle ei ole.

Jos ei UMTS-puhelinta olisi niin 6630:n tietysti ostaisin. Nyt odottelen vähän pienempikokoisia ja sulavampia malleja (mieluiten Symbianilla varustettuna).

9. Cyberdude

Tykkäykset:
    0
    Jep, tuon ostaisin varmasti seuraavaksi omaksi puhelimeksi, ellen saisi työni puolesta näitä uutuuspuhelimia käyttööni.

10. henz

Tykkäykset:
    0
    meitsi oottaa huimalla innolla, mutta rahataloudesta en tiedä antaako periksi ko. puhelimen ostoon :( toivotaan

11. aapinen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä taitaa pitkä jahkailu puhelimen ostamisessa päätyä tähän malliin, niin ehkä sillä sitten taas pärjää seuraavat kolme vuotta. Tänään sattumalta näin jonkun kundin käyttävän kyseistä puhelinta ja näppärältähän tuo puhelin näytti. Puhelimen koko oli itseasiassa pieni yllätys livenä eli oli juuri sopivan "pieni"..ainakin näin silmämääräisesti.

12. Evangelion

Tykkäykset:
    0
  13. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Tähän voisi mielestäni laittaa äänestyksen. On nimittäin sen tyylinen kyllä/ei-topic nimittäin...

14. Cloud 9

Tykkäykset:
    0
    Jaa-a, enemmän odotin kyllä 6260, mutta se osoittautui aika surkeaksi. En tee kyllä mitään 3g-ominaisuuksilla. Sähköpostin kattelen aina joskus kun en ole koneen ääressä, ja tuo gprs nopeus on ollut ihan riittävä. Ircissäkin "joskus" olen :). Kyllä tolla gerpsilläkin ihan ok pelittää, ja siis puhuin nyt ihan puhelimella käyttämisestä.

Mieluummin ostan vaikka 6670 tai 7610, sitten kun niiden hinta on hieman laskenut =).

Ja ei kyllä mitään Kyllä/Ei äänestyksiä, kohta niitä rupeis tulemaan jokaiselle tulevalle puhelinmallille, sitä paitsi ketä kiinnostaa?

15. Vertikaali

Vertikaali

Tykkäykset:
    17
    Taitaa olla mun seuraava työsuhtepuhelin, 3G on pakko olla jos luuria joutuu käyttämään 3 vuotta tästä eteenpäin. Tykkäsin kyllä 6230:n koosta niin paljon että siksi vähän epäilyttää, mutta toisaalta nyt kun on käytössä 7600 niin huomaa että sen 3G tuesta ei ole paljoa mulle hyötyä koska S40 näyttö on pieni ja käyttö hankalaa, enkä käytä sitä modeemina. Yellow:n kanssa siis samaa mieltä tästä.

Hiukan olen tuota käpälöinyt ja ihan siedettävän rajoilla se koko on. Ja nopeutensa puolesta 6630 on eka S60 joka kelpaa mulle.

16. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Odotuslistalla ollaan - taidan vaihtaa nämä molemmat 6230 & 7610 yhdeksi 6630:ksi ja hankkia sitten myöhemmin uuden pikkupuhelimen (8950?).

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Lueppa tämä! Ehkä ei kuitenkaan... ;) siis jää haaveeksi...

18. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Harkintalistalla saattaa olla. Kädessä olen uuria pitänyt ja rämplännyt ja mielenkiintoiselta vaikutti.

19. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Hmm...voishan sitä sittenkin harkita :D

20. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Heei! Millä tavoin? Makuasia kylläkin, mutta ei niitä kännyjä saa oikopäätä mennä mollaamaan...Mrrh!

Minua. Miksi tässä on sitten se mahdollisuus jos se olisi niin käyttökelvoton.

Jaa tämä viestiketju