1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Krapula-ketju

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja captain, 2/9/10.

1. captain

captain

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3
    Tänne iski kamala kankkunen, nyt kaivattaisiin hyviä selvistymis vinkkejä, vastaisuuden varalle.
    Yleensä olen selvinnyt 6 kaljalla ja roskaruualla, mutta nyt sekään ei tehoa.

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Oikein hyvä aloitus.. nuorisomme jälleen kerran saa hyvää lisätietoa siitä miten alkoholia tulee käyttää. Oikein loistava esimerkki, myrkytystilaan saakka.

Johan toi viinan kiskomis -ketju on puuduttavaa luettavaa ollutkin. Vuodesta toiseen on suorastaan keksitty, kuinka vedetään ensin jotain pohjalle ja mitä sitten juodaan päälle. Humalatilasta on tehty tavoiteltavaa toimintaa.

3. captain

captain

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3
    Kun on juonut monta päivää putkeen suuria määriä, on terveellisempää, tissutella ainakin päivä, kuin lopettaa ränni seinään. Tähän on tietääkseni jokin ihan järkevä lääketieteellinen selitys, jota en nyt tähän hätään jaksa etsiä.

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Niin että kannattaa vetää niin paljon, että hyvät vinkit on paikallaan?

5. Panda Vieras

Joo eikä kukaan keksisi itse vetää päätä täyteen ellei MPF neuvoisi, totta. WHO:n tuoreimman tutkimuksen mukaan 90% maailman alkoholismista johtuu MPF:n "Humalaketjus"sta. THL:n Pekka (Pää)Puska(ssa) on harkinnut "soo soo":n sanomista MPF:lle kansanterveyden tärväämisestä.

6. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230

Entäs jos alaikäset pistäis tupakointi -ketjun pystyyn? Onhan ne oppineet muualla polttelemaan kuitenkin ennen tänne liittymistä. En nyt jaksais tästäkään ketjusta niin positiivista vaikutelmaa kuitenkaan antaa.

Kokeilkaa juoda piimää litra tolkulla ja pohtia miksi oksettaa ja närästää ja mikä helpottas. Sitte huomaatte viimeistään miten vähämielisiltä voitte kuulostaa tämmösten ketjuja suosimalla.

7. kimmo

kimmo Punainen matto, kiitos.

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    JeeJeen mieliksi tarjoon sitä litrasta Sisu-pottua krapulalääkkeeksi..itsellä toiminut ainakin aina.

8. captain

captain

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3
    Meni niin omituiseksi krapulan poisto vinkit, että päätin jo hakea mäyräkoiran kaveriksi ja krapula on sitten huomisen murhe.

9. Panda Vieras

Ei vastusta=suosia?

Nii-i. Kato nyt JeeJee mitä sä taas teit.

10. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Mulle aivan sama, mä ainakin kykenen omiin päätöksiin ja muiden vaikuttimet on kaukana.
    Minä tein? Itse jokainen sen päättää.

11. Panda Vieras

Niin, sähän aina kykenet kaikkeen mutta kukaan muu ei mihinkään.

12. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Ainakin kaikkeen mihin haluan, onkos se sitten niin, että viinasta et kykenisi vaikka itse päättämään. Kuinka usein juot? Ja onko tarvetta korjaussarjalle? Jätetään tää "muut" ja "kaikki" ulkopuolelle nyt ja keskustellaan.

13. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2090
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Ei krapulaa viinan avulla kannata hoidella. Yleensä hommassa käy niin että seuraa entistä kovempi kankkunen. Ja jos senkin vielä yrittää hoidella juopottelemalla, niin kaikki varmaan arvaavat miten siinä käy?
    Voisin sanoa tuohon että jos rapulaa yrittäisi hoitaa, niin ensimmäisen ryyppäämisen päättyessä yleensä varmaankin yöllä. Kannattaa juoda runsaasti vettä ennen nukkumatin luoksemenoa.

14. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Onx mutki jätetty ulkopuolelle, vai saanks mä osallistua?

15. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    noh.. sotkeudut joka tapauksessa, mikä on mielipiteesi maan matonen. Ja pysy nyt korjaussarjoissa ja muutenkin krapulajutuissa, äläkä ala minusta puhumaan.

16. Panda Vieras

En kertakaikkiaan tiedä mitä se sulle kuluu mutta 0-2 kertaa kuussa. Korjaussarjaa tarvitaan 0-1 kertaa vuodessa, oliko muuta?

17. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Aattelin vain, että jos oletkin riippuvainen viinasta. Et voi olla juomatta vaikkapa 10v.

18. Alpha- Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    Halko
    Miksi pitäisi olla, kun tutkimusten mukaan 1-3 annosta päivässä juovat elävät pisimpään, juopot toisiksi pisimpään ja raittiit kuolevat ensimmäisenä?

19. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Ja kuten joku viisas jossain totesi, niin ihminen joka tupakoi, ryyppää ja syö roskaruokaa tietää ainakin mihin kuolee..JiiJii ei tiedä. Mä ottaisin enemmän, mutta duunit ei anna myöten. Korjaussarjaa en tarvi ikinä, mutta useasti otan kolmekin päivää peräkkäin. Mikään ei ole hauskempaa kuin krapulaan alkaa kiskoa viinaa kaksin käsin.
    (vähäks tääkin on turha ketju)

20. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Huomisaamusta alkaen hankkimaan krapulaa. Kippis :D

Jaa tämä viestiketju