1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kovempaa rautaa hakusessa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Naksnaks, 6/3/14.

1. Naksnaks

Naksnaks Punainen komentaja

Tykkäykset:
    276
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Mietin tässä puhelimen vaihtoa, ja ehdokkaita olisivat HTC One Max, Sony Xperia Z Ultra,
    LG G Flex ja ehkä myös Note 3. Sanokaas mielipiteitä?

2. kerbo

kerbo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    403
    Puhelinmalli:
    Pixel XL
    Flexissä paska reso, jos tottunut full hd näyttöön, muuten varmaan ihan ok. Myös lg:n napit on tuolla takana, joku tykkää joku ei.

Note 3 kaikkein pienimpänä näistä sopii vielä ihan hyvin käteen ja pystyy jopa käyttämään yhdellä kädellä. Ultra on jo mahdottoman iso yhteen käteen ;) Ainakin minulle.

Notessa eniten muistia. Muuten saman tehoinen kuin lg ja ultra. HTC "heikkotehoisin", et sitä tosin käytössä huomaan.

Osta mikä itseä miellyttää eniten ja sopii omiin käsiin parhaiten!

3. Naksnaks

Tykkäykset:
    276
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Juu, muuten tuo Flex ois varma nakki, reso vaan mietityttää...

Note 3 mulla on jo ollutkin, joten "jotain uutta" ois hakusessa. Meinasin tilata luurin netistä ni ei oikein pääse noita käpistelemään ellei varta vasten lähde liikkeeseen.

4. t_makela

t_makela Puhelinaddikti

Tykkäykset:
    408
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P+Huawei Watch
    Note3:sta suosittelisi itsekkin. Vertailin ennen ostoa etenkin Z1:een ja Z Ultraan (HTC:sta ei kokemusta ja LG:n takanappi oli outo). Note3 oli mielestäni mukavin käyttää. Puhelinta voi käyttää yhdellä kädellä ja kumisen/nahkaisen takapinnan takia pysyy tukevasti kädessä. Tikku on plussaa vaikka omalla kohdalla aika vähäisellä käytöllä. Ainoa huonot puolet Notessa on mielestäni kamera ja päivitysten hitaus (en kyllä tiedä onko muilla Kitkattia vielä, mutta S-sarjalaisiin ainakin tuntui tulevan päivitykset nopeammin).

Flexin näytöstä olen lukenut aika huonoa (itse en kyseistä luuria ole päässyt kokeilemaan):
    http://arstechnica.com/gadgets/2013/12/lg-g-flex-review-form-over-even-basic-function/

edit. Aa sulla on ollutkin jo Note3. Never mind.

5. Naksnaks

Tykkäykset:
    276
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    En mä siis sano, että se Note 3 mikään huono oli, mut ainahan se on kiva jotain uutta rählätä :)

6. Ergonpandilus

Ergonpandilus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    51
  7. Stupidio

Stupidio Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1843
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s Plus 128GT Silver
    Jos koolla ei ole väliä niin käyt Z ultran tilaa! Se on hyvä. :)
    Vertasin Note 3:n ja mega 6.3:n kanssa ostaessa, mutta näytön koon puolesta oli hyvä joten note 3 jäi pois ja mega 6.3 keskitason luuri ja hain tehokasta puhelinta.

8. Naksnaks

Tykkäykset:
    276
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Päädyin sitten tuohon One Maxiin, vaikka vähän "alitehoinen" onkin. Eiköhän silläkin Angry birds pyöri...

Jaa tämä viestiketju