1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kotitalouden budjettiohjelma (OSx & iOS & Android)

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja NakiRider, 28/1/13.

1. NakiRider

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Google Nexus 4
    Moi!

Olen jo pidempään käyttänyt macbook prota jolla olen tehnyt henkilökohtaisen budjetin seurantaa Numbersin avulla. Hankin sitten kesällä iPadin ja jatkoin Numbersin käyttöä, koska iCloud sync oli niin näppärä. Nyt hankin uuden puhelimen (Nexus 4) jossa pyörii android 4.2. Olen siitä asti yrittänyt löytää sovellusta joka toimisi kaikkien näiden laitteiden välillä.

Ohjelma saisi olla ilmainen, mutta jos ohjelma on todellakin toimiva, voin siitä muutaman kympin maksaa mielelläni.

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6593
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Toshl?

3. NakiRider

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Google Nexus 4
    kiitos vastauksesta! Otan kokeiluun.

4. Internaut

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Z3 Compact
    Nostan vähän ketjua, kun en viitsi aloittaa uutta.

Onko muita vastaavia sovelluksia jotka synkronoi tiedot eri laitteiden välillä, kun Toshl ja Moneylover?
    Pidän Toshlista enemmän, mutta siinä ärsyttää se ettei sovellukseen saa asetettua useampaa tiliä. Meillä on tyttöystävän kanssa yhteinen tili jonka haluaisin määrittää toshliin erikseen.

Nämähän on aivan mahtavia softia. Veikkaan, että +80% ihmisistä pystyisi säästämään merkittävästi menettämättä mitään elämänlaatuun vaikuttavaa pelkästään vähän seurailemalla menoja ja puuttumalla turhuuksiin.

5. cliq

cliq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    40
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3 | Sonera
    YNAB on myös tosi hyvä. Toimii OSX, iOS ja Android laitteissa.

Jaa tämä viestiketju