1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kotimaisia matkapuhelinuutisia

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja nokiani, 24/2/06.

1. nokiani

Tykkäykset:
    0
    Avasimme tällaiset matkapuhelinaiheiset uutissivut ja olisi kiva kuulla mielipiteitä ja jos on toiveita ja kehitysideoita.

Etsimme myös uutisille linjausta. Nyt alussa ainakin ajattelimme että kohderyhmä on peruskuluttajat eikä teknologiafriikit (vaikka itse siihen kastiin kuuluisimmekin).

http://www.foorumit.fi/uutiset/

P.S. Pointti on se että peruskuluttajaa ehkä lähinnä kiinnostaa puhelimen hinta ja toiminnot, mutta ei välttämättä se onko puhelimessa BT 1.2 tai 2.0. Tai onko se näin?

Viikonloppuja,

nico

Niin ja jos on toiveita millaisia palveluita voisi olla niin eikun ehdottelemaan mailitse minulle tai tänne!

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Ehdotin jo aikasemmin monestikin takuuvastaaville Nokialle että laittakaa se reset nappi niinkuin vanhoissa Nintendon eletronikka peleissä oli -80 luvulla oli aikanaan :))

Tosipuheessa oon ihmetelly resetointi asiaa että miksei sitä voi joka päivä olla ja asettaa vaikka itse kellonaikaa millon se sen tekee, ohjelmallisesti. Miksi sen pitää olla niin hankalaa? Yhtä pirun vekslaamista.

Sellaset puhelimet mitä ei tartte juoksuttaa huollossa jatkuvasti niinkuin Nokian 1100 on mulla ollut, on hyvä.

Päivitykset puhelimeen verkon kautta? Olisko mahdoton idea?

Siinä aluksi jotain ideaa.

3. nokiani

Tykkäykset:
    0
    Ehkä mä kirjoittelen sekavasti, mutta jos luet jutun niin ehkä selviää että kyse on meidän uutispalvelusta. Ei Nokian puhelimista :)

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    heh.. ei yllätys... no tohon kellonaikaan...

5. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    FOTA :)
    Tosin se tulee tällä hetkellä vain S60 3rd Edition-puhelimiin, joissa on Feature Pack 1.

6. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Kyllä se löytyy esim. vähän aikaa sitten julkaistetusta 6131:stä, joka siis on Series 40 -puhelin.

http://www.europe.nokia.com/nokia/0,8764,87666,00.html ::

"FOTA - Firmware update over the air"

En ole varma / muista , mutta voinee olla myös 6136:ssakin ja 6125:ssa.

Itse ketjun aiheeseen, tiheä uutisointi (2-3 uutista päivässä) ja kieliasu kuntoon, niin hyvä tulee.

7. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On siinäkin.
    Nyt vaan jää moni huolto toimettomaksi, kun ei pääse (enää) laskuttamaan tästäkään asiasta - käyttäjälle toki helpoin juttu.

8. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Eiköhän niitä tee-se-itse päivityksen kämmääjiä riitä huolloille muutama kappale... ;)

9. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    No mitä nyt yhdestä huollosta kun useallakin paikkakunnalla on "monopoliasema" ryöstöhinnoitteluun. Se että takuu säilyy Nokian luureissa, pitäs maksaa jollekin huollolle esim. näytön vaihdosta 110e, ei oikein hotsita. Mielummin tekee sen itse. Kuitenkin 5min. homma. Vien asiakkaita huollolta periaatteessa, vähän, mutta ymmärrän kyllä verotuksen mikä kohdistuu kaikkeen. Silti työn määrä pitäisi osata järkiperäisesti suhteuttaa. Parhaimmillaan puhelimeen kohdistuu pikkuasioista remonttia, jonka hinta kipuaa yli puhelimen arvon. Eihän ihmiset tätä tiedä yleisesti.

Jaa tämä viestiketju