1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kosketusnäytöllinen puhelin musiikkiominaisuuksin

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja sakke1975, 21/7/08.

1. sakke1975

Tykkäykset:
    0
    Eli nyt on alkanut kovasti kiinnostaa nuo markkinoille tulleet kosketusnäytölliset puhelimet. Tällä hetkellä käytössä on SE W850i 1gb muistikortilla ja vähintäänkin yhtä hyvää musiikintasoa odottaisin uudeltakin puhelimelta.
    Mikähän noista uutuuksista olisi tässä asiassa laadukkain?

iphonea tuskin hankin, koska se pitäisi ottaa soneran kytkyllä.

Syksyllä tuleva Omnia kiinnostaisi kovasti, tai nykyinen Samsungin touchwiz.
    tai HTC touch diamond.

Kellään kokemuksia näiden musiikkiominaisuuksista?

2. Mr.Tyson Vieras

No jos et mikään 3G-yhteyksien suurkuluttaja ole, niin vanhempi iPhone vois olla kova sana..

3. sakke1975

Tykkäykset:
    0
    jotenkin ei vaan tuo iphone iske. toisaalta en ole vielä päässyt yhtään livenä testaamaan. ennakkoluulonen kaikkea applea kohtaan.

missähän tuota pääsis testailemaan. Helsingissä siis

4. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Lähimmässä Sonera Pisteessä tai Veikon Koneessa. Tai 3G-iPhonejahan ne siellä ovat, mutta käytännössä samaa kauraa kuin 2G-koneetkin.

5. makewaan

Tykkäykset:
    0
    mikä näistä : G900, W960 vai Viewty??

Moikka!

Ajattelin jatkaa tähän ketjuun, koska olen ehkä hieman neuvojen tarpeessa. Olen siis uutta puhelinta ostamassa ja vaihtoehtoni ovat SE G900, SE w960 ja LG KU990 Viewty. Tuo kosketusnäyttö tietty houkuttelee kaikissa, mutta kunnon kalenteria ja musasoitinta (ja tietty muita älyominaisuuksia) kaipailisin. SE:n puhelinten Wlan on kans iso plussa. Käytössä tällä hetkellä on SE W810, josta olen kyllä tykännyt. Näitä ketjuja selaillessani en ole voinut välttyä siltä vaikutelmalta, että SE:n vankka laatu olisi heikentynyt vähän joka suhteessa.

Mutta vinkkejä siis alkuperäiseen kysymykseen otan mielelläni vastaan.

Jaa tämä viestiketju