1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

korvauksista, jos puhelimen huolto kestää kauan..?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja ||MakE, 9/11/05.

1. ||MakE

Tykkäykset:
    0
    jos mä lähetän tän mun samsungin d500 puhelimen takuuhuoltoon ja se kestää yli viikon, ni pitäskö mun saada uusi puhelin tilalle? ku yks mun kaveri selitti tällasta et jos huolto kestää yli viikon ni sit sen liikkeen pitäs antaa mulle uus samallainen puhelin? :eek:
    mul on ollu tää puhelin ny varmaan jostain helmikuusta asti ja täs oli muistaakseni vuoden takuu..
    Lähetän tän siks ku on alkanu vähä kamera reistaan, ku menee kuvaukseen ni kestää iha älyttömän kauan ja sit ei mee ollenkaa siihen kameraan.. ja jos laittaa ton luukun kiinni ni se kameran "please wait" kuva jää ruudulle... saa tosi monta kertaa buutata et alkaa toimiin..
    ja sit tosta on toi näytön lasi rikki, ni vaikuttaaks se jotenki asiaan? :\

2. Guest Vieras

Ei kyllä liikkeen pidä mitään uutta antaa jos huolto kestää yli viikon. Kaveris tainnu omiaan höpistä.

3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kaverisi on tainnut lukea viimeisintä Yhteishyvä-lehteä, jossa oli tuollainen juttu, joka oli ilmeisesti jonkun erittäin surkean kirjoittajan kirjoittama.

4. ||MakE

Tykkäykset:
    0
    aij :D

ai ok :D no sori sit et vaivasin.... kai tarvii vaa mennä hankkiin uus luuri... x))

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eikös se nyt tarttis huoltoon lähettää eka jos helmikuusta asti ollu ni takuutahan on siin jäljel viel.

mut tosiaan 2-4 viikkoa taitaa normaali aika huollos olla varsinkin ruuhkaaikaan

6. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Aika mukavasti on samsungin huoltoajat tippunut. Ainakin pk-seudulla. Sellasessa viikossa on luurit palautunut.

Luuri on ilmeisesti tippunut tms jos kerta lasi on halki? Toki tuo voi vaikuttaa toimintoihin.

7. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    tämä ei oikeestaan kuuluis tänne, mutta kerronpa kuitenki. Vein puhelimeni (Sonyercci K500i:n) huoltoon 25.10 ja sain sen vasta tänään takaisin. Aivan junalattoman kauan siis oli luuri reissussa, mutta syynä oli se, että puhelin oli matkannut väärään liikkeeseen.. jees, jouduin kärsimään surkean nokialaisen kanssa monta viiiikkoa. Teki mieli haistattaa viulut myyjille, vaikka eihän se tietenkään niiden vika ollut.

8. jokipoika

Tykkäykset:
    0
    Huolloista. No, itse asun täällä hevontakapuolessa eli Jyväskylästä yli 30 km itään. Ja Jyväskylästä aina puhelimen sitten joudun lähettämään huoltoon, no E800 on ollut minulla varmaan omistuksessa yli 4 kk josta se on huoltoreissuilla viipynyt jonkun 3 kk. Eli ollut käytössä minulla tosi vähän. Neljäs huoltokerta menossa ja uutta puhelinta jo huollosta lupailivat, saa nähdä mitä tulee kun maanantaina haen.

Ja nyt vielä fakta joka Samsungilta saatu, 3 huoltokerran jälkeen huollon pitäisi antaa uusi puhelin. Eli ei minkään viikon kestäneen huollon jälkeen vaan kun puhelin on ollut huollossa 3 kertaa niin samsung viheltää pelin poikki. Tähän itsekkin huollossa vetosin ja siellä sitten tyttö lopulta paperiin kirjoitti että asiakas vaatii uutta puhelinta asiakaspalvelun lupaamana. :D

9. -Roeyheloe-

Tykkäykset:
    0
    Koskeeko tuo sama Nokialaisia? :p

10. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sony Ericssonilla on samanlainen systeemi, 3 kertaa huoltoon, ja jos ei kolmannella kertaa saada korjattua niin uusi.

11. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Pieni tarkennus tohon: Eli nimenomaan takuuhuollossa ja muistaakseni kolme kertaa samasta viasta.

12. Henkka

Tykkäykset:
    0
    Ja sen komannen kerran jälkeen ei saa UUTTA laitetta...

Takuuehdoissa on maininta siitä että laitetta ei vaihdeta uuteen, vaan toiminnallisesti vastaavan kuntoiseen huollettuun laitteeseen...

13. Guest Vieras

jos 3 huoltokerran jälkeen niin varmaan silloin uusi puhelin..

14. jokipoika

Tykkäykset:
    0
    No itselleni tuli nyt kun E800 kävi KOLME kertaa TAKUUhuollossa niin kun neljännen kerran vein niin takaisin tuli tuliterä D500.

Jaa tämä viestiketju