Koronarokotus

Otatko korona rokotteen heti kun vain saat, myöhemmin vai et ollenkaan?

• Heti

• Myöhemmin

• En ota

• Rokotettu jo

• Rokotettu 1 krt

• Rokotettu 2 krt

• Rokotettu 3 krt

Results are only viewable after voting.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
8 kuukautta takaperin sain kolmannen, eiköhän ala olla aika saada jo neljäs. Riskiryhmään kuulun, mutta ikä ei riitä.
Joo, en tiedä mitä ne oikein odottavat, hyvin voisi olla riskiryhmäläisille 50 iästä alkaen ja kaikille 65 iästä alkaen. Sillä lailla jännä, että sinulla oli 8 kuukautta sitten kun minulla vähän yli 6 kuukautta sitten se kolmas, mutta nyt sitten taas sain nopeammin tämän neljännen.

Viimeksi muokattu:

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
17043
Puhelinmalli
Moto edge 20, P20 pro

Tulee mieleen Iisakin kirkko. Tuosta ei taida tulla valmista ikinä.
Mutta palkka juoksee hamaan tappiin mikä tärkeintä

reynolds

𝕸𝖊𝖘 𝖖𝖚𝖊 𝖚𝖓 𝕮𝖑𝖚𝖇
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7405
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S21 Ultra

fyctice

#teampitopeli
Palaute - 100%
53   0   0
Reaktiopisteet
5825
Puhelinmalli
Flagship
On se tietysti niinkin.
Voi olla, että myös pelataan riskillä eli jos tuosta tulee luotettava rokote ja helposti muunneltavissa niin lyö helppoudella normaalit piikitettävät laudalta aika äkkiä.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Voi olla, että myös pelataan riskillä eli jos tuosta tulee luotettava rokote ja helposti muunneltavissa niin lyö helppoudella normaalit piikitettävät laudalta aika äkkiä.
Kyllä, mutta toisaalta annostusongelmat ovat isompia kuin piikitettävissä rokotteissa. Siinä on paljon enemmän mahdollisuuksia mennä pieleen.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Nyt on kuulkaa oikein videoita tekemällä selvitetty mitä koronarokotteissa on…

37485A6E-C52B-4A21-B1E3-762C2A1B5CD2.jpeg

andy

Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
27194
Puhelinmalli
Ultra & Flippi
Nyt kun neljättä kierrosta rokotteista tarjotaan ikäihmisille, ja pian myös nuoremmille riskiryhmiin kuuluville, niin tässä tuore artikkeli rokotteista. Itse olen viruksen vielä onnistunut väistämään ja vähän mietityttää otanko neljännen rokotteen kun se elokuussa tulee tarjolle, vaikka uniapnean takia riskiryhmään kuulunkin.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Nyt kun neljättä kierrosta rokotteista tarjotaan ikäihmisille, ja pian myös nuoremmille riskiryhmiin kuuluville, niin tässä tuore artikkeli rokotteista. Itse olen viruksen vielä onnistunut väistämään ja vähän mietityttää otanko neljännen rokotteen kun se elokuussa tulee tarjolle, vaikka uniapnean takia riskiryhmään kuulunkin.

Ensimmäinen kommentti juttuun: nyt riitti myrkkyjen kehuminen, peruin kestotilaukseni. 🤓
Mutta itse rokotteen ottamiseen, niin jos ei ole sivuvaikutuksia ilmennyt niin eipä siitä liene haittaakaan. Toisaalta hyvin voisi odottaa näitä seuraavan sukupolven rokotteita, jos ne mahdollisesti tarjoaisivan parempaa vastetta uusille varianteille ja jättää tämän nyt alkavan kierroksen väliin.

Minähän selvisin aika vähällä tartunnasta, vaikka köhää ja satunnaista yskää on edelleen jonkin verran nyt neljä viikkoa tartunnasta. Uskoisin tällaisen riskiryhmään kuuluvan saaneen hyötyä siitä neljännestä rokotteesta, että tauti ei ollut paha, vaikka todennäköisesti vältyin pahalta siksi, että sain taudin lapselta, joka ei todennäköisesti siirtänyt kauhean suurta virusmäärää minuun.

Viimeksi muokattu:

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
17043
Puhelinmalli
Moto edge 20, P20 pro

Ota vain heti piikki kun saat, estää kuitenkin taudin täyttä voimaa

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Tuo kirjoitus kannattaa lukea, hyvin selkeää tekstiä.

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2929
Menin ottamaan neljättä rokotetta. Kaikki oli ok kunnes kysyi olenko sairastanut koronan. Sanoin että olen ja erittäin lievät oireet, mutta kotitesti kertoi koronasta. Sairastin noin 8 viikkoa sitten. No, homma loppui siihen. Rokotetta ei saa koska olin sairastanut koronan, tämä kuulemma katsotaan "rokotteeksi". Olisin voinut tietenkin sanoa että en ole, mutta kun se ois ollut huijaamista, jota en harrasta.
Saanko nyt "koronatodistukseen" merkinnän 3 rokotetta + sairastettu korona 😀

TonyM

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
164
Jos sinulla on terveydenhuollossa varmistettu se, muutenhan oli aivan turhaa mennä sanomaan että on ollu korona kun kotitestikin voi näyttää väärin (etkä saa merkintää koronapassiin).

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2929
Jos sinulla on terveydenhuollossa varmistettu se, muutenhan oli aivan turhaa mennä sanomaan että on ollu korona kun kotitestikin voi näyttää väärin (etkä saa merkintää koronapassiin).
Turhaa, joidenkin mielestä. Tapana on sanoa asiat niin kuin ne on. Joo, kotitesti voi näyttää väärin.
Ei tule merkintää, enkä odottanut.

Top Bottom