8 kuukautta takaperin sain kolmannen, eiköhän ala olla aika saada jo neljäs. Riskiryhmään kuulun, mutta ikä ei riitä.Nyt on sitten saatu se neljäs rokote, taas Comirnatya. On tuossa pieni jono koko ajan.
Joo, en tiedä mitä ne oikein odottavat, hyvin voisi olla riskiryhmäläisille 50 iästä alkaen ja kaikille 65 iästä alkaen. Sillä lailla jännä, että sinulla oli 8 kuukautta sitten kun minulla vähän yli 6 kuukautta sitten se kolmas, mutta nyt sitten taas sain nopeammin tämän neljännen.8 kuukautta takaperin sain kolmannen, eiköhän ala olla aika saada jo neljäs. Riskiryhmään kuulun, mutta ikä ei riitä.
Mutta palkka juoksee hamaan tappiin mikä tärkeintä![]()
Kotimaisen koronarokotteen testaus siirtyy ensi vuodelle – toimitusjohtaja: "Nopeus ei ole meillä se kriittisin tekijä, vaan teho"
Syynä kliinisten tutkimusten siirtymiselle on se, että yhtiö päivittää nenään suihkutettavaa koronarokotettaan tehoamaan paremmin uuteen BA.5-varianttiin. Lykkääntymisen taustalla vaikuttavat myös muuttunut koronatilanne ja tulevat koronavariantit.yle.fi
Tulee mieleen Iisakin kirkko. Tuosta ei taida tulla valmista ikinä.
Ei se juokse kuin niin kauan kuin saavat jostain rahoitusta, mikä lieneekin tässä se päätarkoitus.Mutta palkka juoksee hamaan tappiin mikä tärkeintä
Toisaalta kyllä rahaa syydetään paljon typerämpiinkin tutkimuksiin.Ei se juokse kuin niin kauan kuin saavat jostain rahoitusta, mikä lieneekin tässä se päätarkoitus.
On se tietysti niinkin.Toisaalta kyllä rahaa syydetään paljon typerämpiinkin tutkimuksiin.
Kyllä, jopa suoranaiseen paskaan.Toisaalta kyllä rahaa syydetään paljon typerämpiinkin tutkimuksiin.
Voi olla, että myös pelataan riskillä eli jos tuosta tulee luotettava rokote ja helposti muunneltavissa niin lyö helppoudella normaalit piikitettävät laudalta aika äkkiä.On se tietysti niinkin.
Kyllä, mutta toisaalta annostusongelmat ovat isompia kuin piikitettävissä rokotteissa. Siinä on paljon enemmän mahdollisuuksia mennä pieleen.Voi olla, että myös pelataan riskillä eli jos tuosta tulee luotettava rokote ja helposti muunneltavissa niin lyö helppoudella normaalit piikitettävät laudalta aika äkkiä.
Ensimmäinen kommentti juttuun: nyt riitti myrkkyjen kehuminen, peruin kestotilaukseni.Nyt kun neljättä kierrosta rokotteista tarjotaan ikäihmisille, ja pian myös nuoremmille riskiryhmiin kuuluville, niin tässä tuore artikkeli rokotteista. Itse olen viruksen vielä onnistunut väistämään ja vähän mietityttää otanko neljännen rokotteen kun se elokuussa tulee tarjolle, vaikka uniapnean takia riskiryhmään kuulunkin.
Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Ensimmäinen kommentti juttuun: nyt riitti myrkkyjen kehuminen, peruin kestotilaukseni.![]()
Ota vain heti piikki kun saat, estää kuitenkin taudin täyttä voimaaNyt kun neljättä kierrosta rokotteista tarjotaan ikäihmisille, ja pian myös nuoremmille riskiryhmiin kuuluville, niin tässä tuore artikkeli rokotteista. Itse olen viruksen vielä onnistunut väistämään ja vähän mietityttää otanko neljännen rokotteen kun se elokuussa tulee tarjolle, vaikka uniapnean takia riskiryhmään kuulunkin.
Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Turhaa, joidenkin mielestä. Tapana on sanoa asiat niin kuin ne on. Joo, kotitesti voi näyttää väärin.Jos sinulla on terveydenhuollossa varmistettu se, muutenhan oli aivan turhaa mennä sanomaan että on ollu korona kun kotitestikin voi näyttää väärin (etkä saa merkintää koronapassiin).