1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kontaktien synkkaus Outlookin kanssa hukkaa +-merkin nrosta

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mustis, 18/5/05.

1. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Ace II/Lumia 520, Elisa
    Eli puhelinnumerosta esim +3581234567 hukkuu plus-merkki kun se synkataan utlokkiin. Outlook ei hyväksy merkkejä puhelinnumerokenttään. Onko muilla samaa ongelmaa ja miten se ratkaistaan tai kierretään?

2. manta

Tykkäykset:
    0
    Re: Kontaktien synkkaus Outlookin kanssa hukkaa +-merkin nro

Ei mulla ainakaan ole ko. ongelmaa ja mun jokainen numero on tallennettu muodossa +358... tai mikä maa nyt onkaan kyseessä. Ja voin syöttää ko. numeron puhelimeen (6630) tai Outlookiin(2000) ja kun synkkaan, menee ihan OK. Mikä Outlook versio sulla on, voisiko sulla olla Outlookin asetuksissa jotain, joka sekoittaa ?

3. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Mulla toimii kaikkien luurieni synkkaus outlook2003 kanssa ilman että toi + häviää minnekään.

4. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Ongelma johtuu Outlookin/Windowsin puhelinverkko-/modeemiasetuksista. Jos on Outlookin asentamisen jälkeen jättänyt tekemättä alue- ja puhelinverkkovalinnan niin Outlookille kelpaa vain pelkät numerot. Nyt en tähän hätään muista miten tuohon valintaan päästiin (jouduttiin!), mutta olen parikin kertaa asian kanssa tapellut vaikka ko Outlook olisikin asennettu modeemittomaan (ts. laajakaista/lähiverkko) käyttöön.

5. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Outlook 2003 on kyseessä. Kiitos vinkistä, pitää kokeilla...

6. must1

Tykkäykset:
    0
    Plussien kanssa ei ole ongelmia, mutta jos LookOutissa on kontaktilla useampi sähköpostiosoite (työ/koti/jne), niin kännyyn prkl kloonautuu joku niistä osoitteista moneen paikkaan ja muut katoavat kokonaan. Liekö joku ruksi väärässä paikassa jossain(?)

7. manta

Tykkäykset:
    0
    Mikä luuri ? Mulla on 6630 ja juuri kokeilin, lisäsin yhteen kontaktiini 3 eri mailiosoitetta OUtlookissa (email 1, email2 ja email3), niin ihan nätisti synkkaantuivat 6630seen ?

8. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:

no niin tarkistin että alueenani on 02 ja maana Suomi mutta ei vaan kelpaa LookOutille olus. Pitää siis poistaa soittoasetus ja laittaa uusiksi?

9. must1

Tykkäykset:
    0
    6260.

10. manta

Tykkäykset:
    0
    Tässä trheadissä menee nyt 2 eri asiaan, mutta haitanneeko tuo. Mä huomasin tssä synkatessani, että jäi yhdestä kontaktista muutos synkkaantumatta, tein uuden synkan heti perään, niin sitten muutos näkyi puhelimessa, hämärää. Oletko itse kokeillut synkata 2 kertaa peräkkäin, ja pelkät kontaktit, auttaako ?

11. Ziggemby

Tykkäykset:
    0
    Itse taistelen myös tuon +:n katoamisen kanssa. Tämän lisäksi Outlook 2003 lisää välilyönnin tuohon maannumeron ja itse puhelinnumeron välille, jolloin puhelimeen synkattaessa saan tuhota aina ne välilyönnit ja lisätä plussat. Tuota Outlookin automaattista numeron muotoilua ei tunnu saavan mistään pois päältä.

Todella raivostuttava ongelma, johon en ratkaisua näytä itse löytävän.

12. perttu_p

Tykkäykset:
    1
    Itselläni kaikki kapulan numerot on synkatty Outlookista. Puhelimessa näkyy myös se välilyönti maatunnuksen jälkeen, mutta se ei näytä puhelinta haittaavan. Kapulana N70 ja Office 2003 SP1. Kuulin että tarjolla olisi myös Office 2003 Service Pack II, ei kai tällä mitään vaikutusta ole?Tuskinpa...

Jaa tämä viestiketju